negatief getest maar toch zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door charlotte265, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
    hallo allemaal

ik ben eigelijk benieuwd , hoeveel vrouwen overtijd waren en negatief testen maar uiteindelijk toch zwanger waren ?

xx

Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten

2. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
  3. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hoii

Bij mijn eerste zwangerschap teste ik pas na 14 dagen posi, daarvoor was elke test negatief! maar ben er eigelijk ook wel na benieuwd of iemand verder in een zwangerschap negatief bleef testen !

4. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Zal niet zo vaak voorkomen denk ik .

5. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Hoi Charlotte,

Zie dat je ook 9 dagen overtijd bent en denk aan je vraag te zien dat je testen ook nega waren? Ik heb precies hetzelfde en ik heb nu mezelf even voorgenomen om niet meer te testen maar gewoon even af te wachten. Ben ik zaterdag nog niet ongi dan ga ik weer testen.

Je hebt hier waarschijnlijk niet veel aan, maar wou het even kwijt haha

6. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
    heej Rannie

ik heb nog maar 1keer getest eergisteren en die was negatief, nu denk ik wel van zou ik niet terug testen mischien was hij verkeerd, maar daar ga ik net als jij ook nog even met wachten ook al wil ik het zo snel mogelijk wetten

charlotte

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Een collega van mij zei dat ze na 3 maanden nog steeds geen positieve test had en werd de eerste maand ook "gewoon" ongesteld... maar uiteindelijk toch positief getetst...
    maar zoiets komt maar uitzonderlijk voor!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Mijn moeder had dit bij mij, zelfs de test bij de dokter bleek negatief. Hier ben ik, dus ze was echt zwanger. Mijn zus testte bij haar 1ste kindje pas na 2 weken positief.
    Ik was de vorige keer 11 dagen overtijd op een cyclus van 34 dagen en testte 3x negatief. Ik was niet zwanger.

9. charlotte265

30 dec 2007
    34
    0
    0
    knokke
    ik heb dus blijkbaar nog hoop :D

10. Ranniej20

Ranniej20 Actief lid

27 dec 2008
    267
    0
    0
    Je kan het volgens mij ook met niemand anders vergelijken want het is zo anders bij iedereen, maar wel fijn om te delen met elkaar!

@ Charlotte: Natuurlijk wil je het zo snel mogelijk weten maar je moet jezelf ook niet gek maken en elke dag een test gaan doen. Anders word je echt crazy ervan denk ik hoor!

11. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0

Ja dit had mijn moeder ook , die testen zeiden allemaal negatief ook bij de dokter , dus ze werd doorgestuurd naar de gyneacoloog en ze werd gefeliciteerd met 5 ! maanden zwangerschap .

Dit is wel heel extreem maar het kan wel dus !

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het kan zeker, maar pin je er niet op vast. In de meeste gevallen is je cyclus gewoon ontregeld. Hoop hebben is prima, maar probeer het wel een beetje los te laten. Ik had dit de vorige cyclus dus ook en had ook ontzettend veel goede hoop. Achteraf denk ik dat ik het proces zelf vertraagd heb door er zo mee bezig te zijn. Ik weet het... makkelijker gezegd dan gedaan...

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mijn moeder ook.. ( maar ligt volgens mij gewoon aan de "tijd" ) mijn moeder was 6 weken en uit alle testen kwam niks uit, ook bloedtesten niet, en toch was ze weldegelijk zwanger van mij..

14. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoe kan je dan na zo'n lange tijd neg. getest te hebben toch zwanger zijn? Wat ging er dan mis met de zwtesten? Want verloskundigen zeggen bijna met zekerheid dat als je na 3 weken neg. test echt niet zwanger kan zijn. Ben echt heel erg benieuwd!

15. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Heb 3 dagen voordat ik positief teste , negatief getest.
    En was wel harstikke zwanger hoor ! ;)
    Had te weinig hgc in m'n bloed dus kon de test nog niet positief uitslaan.

16. MiSe

MiSe Niet meer actief

@ Nathalie01; Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Had je wel zwangerschaps-symptomen terwijl de 1e test negatief was?

Deel Deze Pagina