Ha dames, Ik ben bijna 34 (33.5) weken zwanger momenteel en voel me behoorlijk zwanger. Wel op een leuke manier hoor, ik geniet er erg van - op de hormonale buien na af&toe. Ondanks vervelende kwaaltjes zoals hoge bloeddruk, bekkenklachten en dramatische darmen (echt ) vind ik het tot nu toe nog leuk/fijn. Sinds een tijdje heb ik wel echt het gevoel dat het bijna zover is. Hoe ervaren anderen dat rond deze termijn? Hebben jullie ook het gevoel dat je aan het einde bent/was? Het kan natuurlijk nog gewoon acht weken duren! Maar toch voelt 34 weken wel als 'de baby is er bijna'.. Ik ben vooral heel erg benieuwd naar jullie ervaringen! Wanneer hadden jullie echt dat gevoel van wachten op de baby, bijna bevallen etc? Ben ik misschien te vroeg met dat gevoel?
Ik heb het nu pas sinds drie/vier dagen. Ik had wel verwacht over tijd te gaan, maar zo veel.... Nu zijn het echt de laatste loodjes. Eerst dacht ik dat bij 39 weken, maar nu voel ik echt hoe ze voelen succes met wachten en sterkte met jouw laatste loodjes!
Met 36 weken. Toen begonnen de voorweeën. Merk ook dat mijn lichaam veranderd. Stoelgang is goed op gang. Erg misselijk En af en toe gieren de hormonen door mijn lijf. Succes met je laatste loodjes
Na het ingaan van mn verlof (34) voelde ik me een paar weken beter. Laatste week is de man met de hamer wel langsgekomen, mobiliteit is sterk verminderd. Geen bekkeninstabiliteit maar wel trekkerig/pijnlijk op mn onderbuik/schaambot, lopen gaat minder soepel. Ondertussen zegt iedereen: het is nog maar even! Ja leuk.. Maar voor een hoogzwangere heb je volgens mij je baby liever vandaag in je armen dan over 2wkn pas Sterkte en succes voor alle andere hoogzwangeren!!
Ben nu 35 weken en vanaf volgende week met verlof dat voelt redelijk als de laatste loodjes. Hopelijk in mijn verlof weer wat energie in het lijf!
Het voelt bij mij nog steeds niet als de laatste loodjes. Heb dan wel verlof en last van maagzuur. Nog voel ik me fit. Maar zit toch echt op het laatst.
Nou het voelt bij mij wel als de laatste loodjes hoor. Kan nog wel wat maar zit echt op 50% als het niet minder is. Nu gelukkig verlof waardoor ik thuis nog aan wat dingetjes toekom, maar zit wel echt af te tellen. Scheelt ook dat ik weet dat het niet lang meer duurt, zal een week of 3/4 zijn.
Vorige keer toen ik de 40 weken voorbij was. Toen had ik pas een gevoel van het kan nu elk moment gaan gebeuren..
Bij 40 weken precies! Dat had ik alledrie de keren. Daarvoor voelde ik me kiplekker en had ik totaal niet het idee dat ik al gauw een baby'tje in handen zou hebben
Nu, maar da s omdat ik me ellendig voel nu ik ziek ben. Daarvoor voelde ik me heerlijk en mocht het nog even duren Nu hoop ik snel bij de 36 weken te zijn zodat het kan en mag
Nog een paar dagen tot de uitgerekende datum, maar voel me nog echt niet hoogzwanger. Kan en doe ook nog van alles, dus ik kan nog weken door lopen voor mijn gevoel!
Sinds ik met verlof ben. Ben met 34 weken met verlof gegaan en het wordt steeds erger, het is nog iets te vroeg, maar van mij mag het wel hoor.
Eigenlijk pas na week 40. Toen werd ik echt iedere ochtend teleurgesteld wakker dat er weer niks was begonnen. Voelde me verder topfit dus eigenlijk tot 40 weken heerlijk genoten
Toch al wel een week of twee/drie inmiddels dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Maar dat komt ook zeker door meerdere ziekenhuisopnames. Ik mag nu ook niet zo veel meer doen en dat verveeld snel! Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook niet meer zo leuk om zwanger te zijn... Klinkt wel een beetje egoïstisch omdat andere vrouwen het (misschien) nooit zullen meemaken
Ik snap je heel goed hoor rachelle, ik heb hier precies hetzelfde ben er ook al behoorlijk klaar mee. Loop continu ziekenhuis in ziekenhuis uit.. Van mij mag hij nu al komen.
Pas sinds een paar dagen dat ik echt maagzuur krijg in bed en snachts moeilijk kan draaien. M'n buik zit in de weg en nog heel hoog omdat de baby nog niet ingedaald ligt. Dus het drukt af en toe op m'n longen waardoor ik liggend wel eens wat kortademig ben... Van mij mag het nu wel beginnen hoor....