Negatief getest toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meisje ongeduld, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Wie heeft er eravring met een negatieve test, maar bleek later toch zwanger? En wanneer heb je dan getest en met welke test?

Ik heb vanmorgen negatief getest, 1 dag na mijn offciele NOD. Ben niet erg regelmatig en ben dus uit gegaan van de langste cyclus.

Las op internet dat het toch wel regelmatig voorkomt dat er eerst negatief wordt getest en een week later positief. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Zeker omdat ik niet het gevoel heb dat mijn menatruatie er al aan zit te komen.

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij was ik bij alledrie al minstens een week overtijd toen ik pas positief testte. Bij 1e kind was 1e test bij HA nega. En precies een week later, weer bij dezelfde HA, was de 2e test wel posi. Bij deze zwangerschap was maar 1x bevruchting mogelijk. En bij de 1e test was ik toen al bijna een week overtijd.
    Hoop dat je er iets aan hebt.
    Groetjes

3. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Dank je wek wel Gwen voor je reactie. Inmiddels zit ik alweer op dag 37 en nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen nog met ochtendurine een test gedaan, maar weer negatief. Ik moet nog maar even geduld hebben en hopen. Anders volgende week maar naar de huisarts.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier op een dinsdag dag 31 negatief getest en

zaterdag dag 35 positief bij donique!

bij deze ook pas een week overtijd getest positief!

Deel Deze Pagina