hee meiden even een raar vraagje ik had vanmiddag een paar druppeltjes bloedverlies.. daarna niks meer.. wel krampen (lichte) weet iemand wat dit betekend/is??
Moet je ongi worden? Je hebt geen banner, dus kan niet zien waar jij je in je cyclus bevind. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?
kan van alles zijn, maar meer info over je cyclus zou idd handig zijn. dan valt er misschien meer over te zeggen.
Nou ik ben in juli gestopt met de pil.. 25 juli ontrekkingsbloeding gehad daarna niet meer ongi geweest gyn dacht dat de eisprong of net geweest was of er aan zat te komen (vorige week maandag) Liefs
Misschien was het dan van je ei? Er zijn wel meer vrouwen die tijdens hun eisprong wat bloed verliezen. Ik hoop het in ieder geval voor je want je wacht er al lang genoeg op!
Volgends mij ben ik Ongi ik moest net plassen en toen zat er bloed in mijn broekje (Bah!) ik hoop dat het doorzet!! Ben zooooo blij!!!!!!!!!!!!
Ehm... goeie vraag. Ik zou zeggen ronde 1 omdat je vorige "ongi" een onttrekkingsbloeding was maar weet niet zeker of dat klopt.