hoi allemaal, ik ben een beetje in de war. Ik had afgelopen donderdag ongesteld moeten worden maar is nog steeds niet gebeurd. Wel verloor ik gisteren een veegje bloed bij het afvegen maar dat was alles. En ook is mijn temp met 0.2 c gedaald vanmorgen. Betekend dit dat ik nou ongesteld ga worden? merk er nog niets van , wel staan mijn borsten op ontploffen en heb ik een zeurende pijn onder de buik maar dit hoeft niets te betekenen ik vind het gek dat mijn temperatuur vandaag = gedaalt terwijl ik nog niet ongesteld ben.
hoop natuurlijk dat het niet door zet. maar met een temperatuur van 36.8 kan het niet zo zijn jammer !
natuurlijk. Tja en of het met een temp 36.8 niet kan ben ik niet zo zeker van hoor. Maar bloed en een kleine temp daling betekende bij mij nooit iets goeds.
dat is het hem nu juist, twijfel of dat veegje (echt letterlijk één veegje) bloed was, het leek geen bloed moet er nu zelfs even om gniffelen het was meer ja hoe moet ik het nu beschrijven, het was meer rose bruin slijm. nou mijn temp is tot na nod dus 17-18 dagen hoog gebleven met 37.0, 37.1. dus vandaar dat ik denk dat ik niet zwanger kan zijn met deze daling.
Ja ik begrijp het. Bij mij was het idd ook zo. Maar ik moet wel zeggen dat mijn temp nu niet veel hoger was ofzo toen ik zwanger bleek.