Hallo Meiden, Ik vroeg mij af of iemand van jullie weleens de zwangerschaps test van de Schlecker huismerk hebben gekocht? Ik heb deze nu namelijk 2 x gehad en beide keren staat er een heel dun lijntje.. de teststick is best onduidelijk te zien dus haal ik altijd de test los zodat je direct op het stripje kan kijken. En als je er dan naar kijkt zie je wel een streep staan. ik vraag mij af of dit nu een schaduwlijn is of? heeft iemand dit ook weleens gehad? groetjes marian
als de streep gewoon wit is dan is het inderdaad een voorgedrukt lijntje, is hij echter verkleurt ook al is het een beetje dan lijkt hij mijn positief. doe anders een test van kruidvat ofzo dan weet je zeker dat de uitslag juist is
Het is wel een iets verkleurd streepje. Ik wacht nog een week en dan doe ik er 1 van de kruitvat. Vaker gehoord dat die gevoeliger zijn. Dankje. Groetjes marian
Hai Marian.Je kunt ook op sensitest.nl bestellen. Die test kan je 4 dagen voor nod dag gebruiken en zijn stukken goedkoper. 1 test is 1.80 euro.[massapoduktie,geen apparte verpakking]En voor 17.00 betaald ,de volgende morgen in huis! Het is maar een tip! Groetjes Linda
oh dat is goedkoop! Ik begon me al een beetje te schamen dat ik steeds naar de drogist moet voor een test. Dan ga ik die eens bestellen. Bedankt! Groetjes marian
testen van deze site zijn ook goed - matcare ... (ik heb er positief mee getest, dus mij hoor je niet klagen )
nou ik denk dus dat deze test van de schlecker echt een voorgedrukte streep heeft. Ik ben vandaag ongesteld geworden namelijk. groetjes marian