CB met zwangerschapsindicator

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoepieke, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepieke

Snoepieke Lid

13 mrt 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even een vraagje over de digitale CB met zwangerschapsindicator.
    Door ovutesten weet ik perfect wanneer m'n eisprong was. Ik zou vandaag dus ook 5weken en 6dagen zwanger zijn.
    Vanmorgen deed ik nog maar eens een testje, omdat het wachten tot een echo nog zo lang duurt.
    Nu stond daar: zwanger 2-3 (dus 4-5weken zwanger). Normaal had daar nu toch zeker al een 3+ moeten staan!

Wat zijn jullie ervaringen? Klopt die indicatie meestal of het ik gewoon te weinig hcg aangemaakt en is het aan het misgaan?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Misschien zit je nog op een dag dat je hcg nog niet verdubbelt is..
    Die verdubbelt elke 2 dagen.
    Dus wie weet als je morgen of overmorgen test, hij wel 3+ aangeeft wat dus overeenkomt met 6 weken.

Want je zit nu nog in je 5e week.. Dus misschien dat hij daarom 2-3 aangeeft.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die indicator is een stom prulding, maar met goeie marketing hebben ze doen geloven dat je DAARMEE kunt zien hoe ver je bent. Niet dus.
    Hij is namelijk gebaseerd op gemiddelde HCG-waarden en niet elke vrouw is gemiddeld. De indicator zit er dus nogal eens behoorlijk naast....

Daarnaast kan het ook zo zijn dat je een lange innesteling hebt gehad en daardoor minder ver bent dan je dacht. Dat staat verder los van je eisprong: na de eisprong kan het namelijk nog tot wel 2 weken duren voor een eitje zich innestelt en daardoro kan je termijn dus korter zijn/worden dan je dacht.
    Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief en we zijn toen anderhalve week teruggezet combinatie van lange innesteling en laag HCG dus....
    Het is in ieder geval GEEN teken dat het aan het mis gaan is. Dat wil niet zeggen dat het niet mis KAN gaan, maar dat ligt niet aan je HCG-waarden.

4. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb hem ook ooit gebruikt, nooit weer. Het aantal weken dat hij aangaf klopte niet, daar heb ik veel stress van gehad. Helaas toch een mk geworden. Welke test dan ook, het is een blijft een moment opname. Voor mij alleen 2v5 van K

Deel Deze Pagina