hoe snel zwanger na stoppen met stediril 30??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ano, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hoi,

Ik heb 10 jaar de pil geslikt eerste jaren microgynon 30 en het laatste jaar stediril 30.
    En nu was mijn vraag Wie van jullie slikte deze pil ook en na hoeveel rondes was je zwanger????

2. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Hallo,

Ik slikte ook al jaren microgynon 30, geloof een jaar of 7 a 8, ik heb na het stoppen van de pil nog de gebruikelijke bloeding gehad en daarna ben ik niet meer ongesteld geweest.... het resultaat is nu 8 en een half!!!

Alicia

3. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    ik had ook stederil 30 en bij de eerste zwangerschap na 3 rondes zwanger en deze 2e keer na het stoppen van de pil niet meer ongesteld geweest! dus dat was wel super snel!

succes :)

4. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    zo dat is zeker allemaal wel supersnel.
    Ik ben nu aan het afwachten of ik ongesteld word.
    Ik ben vorige maand gestopt.
    Dus word de eerste keer dat ik normaal ongesteld moet worden.
    Maar we hebben deze maand ook onveilig geklust dus is effies afwachten

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb 12 jaar microgynon 30 geslikt. Deze was uiteindelijk te licht voor mij (kreeg doorbraakbloedingen) heb toen voor 3 maanden de 3-fasepil gekregen, maar die heb ik maar 1 maand geslikt en daarna gestopt met de pil. Dit is helaas alweer 12 maanden geleden en tot nog toe nog geen resultaat, maar morgen ga ik testen

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.889
    19.349
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb zowel microgynon 30 als stediril 30 geslikt. (Mijn apotheek gaf doodleuk de ene keer de ene pil en de andere keer de andere mee. "Want ze zijn toch hetzelfde." Niet dus! Maar da's een ander verhaal)

Anyway; ik ben nu al een ronde of 14 bezig. Eén keer zwanger geweest na 12 rondes, maar helaas kreeg ik een miskraam. Mijn cyclus is vrij onregelmatig en duurt gemiddeld iets meer dan een maand. Al met al zijn we nu al een maand of 16 bezig.

7. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hoi kweb en tupp,Jeetje dat is minder dat het al lang duurt.

Maar spannend kweb dat je morgen mag testen.
    Hoe je ons op de hoogte??

Tupp,Bij mij was dat ook bij de aphotheek ineens gaven ze me stederil maar was hetzelfde zeiden ze nou echt niet kreeg steeds meer last van migraine en ik las op internet dat daar meer vrouwen last van hadden.

8. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    heb ook 9 jaar de microginon geslikt was meteen zwanger erna (na de gebruikelijke eerste bloeding natuurlijk) helaas wel een miskraam geworden. maar de volgende ronde was het weer raak en nu al bijna 27 weken op weg

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb beide pillen langdurig geslikt en nu word ik niet meer ongi helaas,bij mijn eerste kindje was ik in ronde 1 gelijk zwanger

10. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    ik had ook 10 jaar stediril 30 geslikt, toen ik was gestopt was ik meteen zwanger, we hadden niet gewacht op de menstruatie. Dus het was een beetje de vraag of ik niet ongesteld werd omdat ik de pil zolang had geslikt of omdat ik zwanger was. Dat laatste was het dus. Na de geboorte van mijn zoontje ben ik trouwens niet meer begonnen met de pil, ik vind het wel fijn zo.

11. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    oh toch zijn veel van jullie snel zwanger geraakt

12. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    up!!!:)

13. 19e ronde zwanger geworden. Tot sept 2007 stediril 30 gebruikt, 5 jaar.
    Het lag niet aan mij, maar aan mijn man.
    Het maakt ook niet zoveel uit welke pil je hebt gebruikt voor het zwanger worden nu.

14. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83

Nee dat weet ik dat het niet veel uitmaakt hoe lang en welke pil je gebruikt.
    Zit ook nog maar in de eerste ronde maar was gewoon ffies nieuwschierig.

Maar dan moet je ook veel geduld hebben gehad 19e ronde?

Deel Deze Pagina