Mijn test is al 2x negatief geweest maar ik ben net wel aan het overgeven geweest werd ineens zo misselijk me buik doet raar weet iemand hier iets van of niet? groetjes
't Zou zelfs een buikgriep kunnen wezen maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet. Over een paar dagen nog es testen als je niet ongesteld wordt lijkt me heel verstandig Succes! Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het raak is!
ja hoop ook dat het raak is ben nu weer van die misselijkheid af echt raar is het in ieder geval bedankt
Ik zie dat je kunt testen, weet je al wat? Maar uh, 't kan idd ook gewoon griep zijn wat helaas samen kan vallen met NOD, zodat je van alles gaat denken. 'k Hoop op wat anders dan griep voor je
ja ik dacht ook een keer een maand dat ik zwanger zou zijn! kreeg ook allemaal rare zwangerschaps tekenen. ook ik werd ziek en voelde zelfs al wat bewegen in mijn buik wat dus absoluut nog niet kan. werd ook gewoon ongi en was idd niet zwanger. je lichaam kan rare dingen met je doen hoor. maar ik hoop natuurlijk dat het gewoon raak is zal voor je duimen liefs
nou ik had dus gister zo een pijn in mijn buik dat ik dacht dat ik ongi zou worden maar ben het nog steeds niet en me test geeft nog steeds negatief aan
Gewoon een paar daagjes wachten en anders moet je contact opnemen met je huisarts. Tis niet echt gezond denk ik als je pijn in je buik hebt en moet overgeven.
nou het was zo een buikkramp van dat ik ongi moet worden maar ben het nu nog steeds niet en heb er vandaag geen last meer van gehad wel misselijkheid
hee meis slikte je voorheen de pil..dan kan het zijn dat je aan het ontpillen bent, dan reageert je lichaam alsof je zwanger bent omdat je de hormonen van de pil niet meer krijgt..maar vooralsnog...hopelijk krijg je alsnog positief advies! succes!x
oh dan ben je waarsch door die ontpillingsfase heen, maar je bent pas 3 dagen overtijd,,,dus wie weet..zolang je niet ongi bent is er hoop, meid!
ja ik zal het wel zien ik wacht even met testen heb twee dagen geleden nog een test gedaan en die was negatief dus ik zal wel zien
Ik ben tot nu toe iedere maand al misselijk geweest van mijn eisprong tot mijn NOD echt erg misselijk met braken en al ik ga nu aan de 4 de ronde beginnen en ben al 2 dagen ongesteld maar ik blijf kotsmisselijk bij Elena voelde ik me de ronde toen het raak was juist helemaal niet misselijk. dus ik vraag me ook af hoe dat kan het lichaam zit raar in elkaar
ja het lichaam zit zeker raar in elkaar en tot nu toe ben ik nog steeds niet ongi dus ja misschien goed nieuws groetjes
nou heb vandaag weer een test gedaan en hij was weer negatief morgen naar de huisarts toe om te kijken of die er wat aan kan doen of wat kan zien.