Symptonen? Of gewoon ziek aan het worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissyN88, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN88

MissyN88 Actief lid

25 aug 2008
    104
    0
    0
    Dames!

vorige week ben ik voor het eerst ongesteld geworden na de 1e maand zonder pil. Verliep op zich heel goed maar paar dagen overtijd. Maar nu heb ik toch iets raars. Constant misselijk en soms hoofdpijn en dan rare tinteling in mijn heupen. Heel vaag allemaal. Wel heb ik afgelopen dinsdag een aanrijding gehad maar alleen mijn auto had schade opgelopen en ik niet. Naja weet iemand wat ik moet doen ofzo?
    oja ook is mijn temperatuur iets minder dan een graad meer dan normaal dus kan ook gewoon zijn dat ik een griep te pakken heb ofzo?

groetjes

2. MissyN88

MissyN88 Actief lid

25 aug 2008
    104
    0
    0
  3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Ik denk miss ziek aan het worden, want zwanger kan in principe nog niet echt aangezien je vorige week nog ongesteld bent geweest, je eisprong komt dan na 2 weken pas, dus volgende week ongeveer!

Wacht het ff af en miss toch beetje last van het ongeluk?!

Succes ermee meid!

Liefs Maaike

4. MissyN88

MissyN88 Actief lid

25 aug 2008
    104
    0
    0
    Dankje wel!
    ja dacht ook wel dat het niet kan maar sommige worden gewoon nog ongesteld enzo hihi :$

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kan gewoon ontpillen zijn hoor.
    En tintelingen in je heup lijkt me toch niks met een eventuele zwangerschap te maken te hebben.

De dames die zwanger zijn en toch ongi worden hebben toch een veel lichtere en andere ongi dan anders.
    Maar je kan altijd een testje ertegenaan gooien wanneer je denkt dat je zwanger bent.

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hihi nou ja beter dat je het even vraagt, heb je wat meer duidelijkheid toch?! ;)

Succes ermee, liefs Maaike

7. MissyN88

MissyN88 Actief lid

25 aug 2008
    104
    0
    0
    ja dat is zo bedankt dames! ik wacht maar met testen straks stel ik mezelf teleur hihi kan beter focussen op het klussen nu;)

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    zo is dat meid! `klus ze`hihihi,

Liefs Maaike

Deel Deze Pagina