Heb vandaag een vervr zwangerschapstest gedaan van CB. moet volgens planning vrijdag ongesteld worden, maar heb al zo'n anderhalve week het gevoel dat ik zwanger ben. dus ik een tset halen... is deze negatief! heb nu een dochter van bijna 11 mnd en ga in juni trouwen. lag dus nog niet in de planning, maar maak me nu gek met het idee dat het wel zo is. lijkt mij wel ontzettend leuk. klachten die ik ervaar: gevuld gevoel in mijn onderbuik, lage rugpijn, vorige week oververmoeid nachten van meer dan 10 uur slaap en dan nog het gevoel hebben dat je kan blijven slapen, met vlagen labiel. kan niet wachten tot vrijdag. hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt.
Wil je uiteraard niet 'zomaar' hoop geven, maar heel mijn lijf schreeuwde zwanger en de testen bleven negatief. Na bijna de hoop te hebben opgegeven deed ik test nr. 10 (!!!!!) en die was eindelijk positief! Mijn meisje is nu alweer bijna 4 maanden... Dus het kan, spannend!!! Zou ook best leuk zijn toch, trouwen met een klein mensje in je buik
Ik heb precies hetzelfde, ik heb maandag een test gedaan (morgen/overmorgen me NOD), die test was ook negatief. Toch voel ik me zwanger! Hoop zo dat me lichaam me niet voor de gek houd!! Nu maar wachten tot vrijdag!!
het zou kunnen dat je lichaam je wel voor de gek houdt hoe vaak ik niet dacht dat ik zwanger zou zijn na me miskraam helaas was het anders. maar de andere kant is ook zo dat een vriendin van mij pas na 9 weken zwangerschap positief testen dus het kan wel. mischien kan je aan de dokter een bloedtest vragen zodat je daar kan zien of er hcg in je lichaam is !