Sorry, wist niet goed wat ik in de titel moest zetten.. Maargoed. Hier mijn vraag. Zijn hier meer mensen die eerst een hele tijd negatief testte en daarna toch positief? Ik ben nu 10 dagen overtijd, en ik heb echt een voorgevoel dat het deze ronde raak is. Maar mijn testen zijn negatief. Heb nu 3 testen gedaan, eerste was negatief, 2e liet een heeeeeeel vaag streepje zien, maar 3e was weer negatief... Ben van plan om morgen weer te testen. Maar vroeg me af of het veel voorkomt dat het hcg gehalte te laag is bij 10 dagen over tijd. Ik weet wel dat mijn zus 9 weken negatief heeft getest, en toen bleek bij een bloedtest dat ze zwanger was. Is het altijd al in je bloed te vinden? Of kan dat ook langer duren?
In bloed kunnen ze het zeker weten vinden! Je lichaam maakt hoe dan ook Hcg aan als je zwanger bent en mocht dat nou niet aangetoond kunnen worden met een thuistest dan is het zeker wel te vinden in het bloed! Spannend hoor!!!! Ik ga duimen!!
heb je een regelmatige cyclus vanaf dat je gestopt bent met de pil???? ben je net gestopt dan kan je cyclusduur nog iets afwijken en dan is het soms niet te zeggen of je nu overtijd bent of dat je cyclus deze keer wat langer is, zeker omdat jij zegt nu 10 dgn over tijd te zijn en de testen negatief zijn??? mischien had je een late eisprong en moet je het nog even de tijd geven, maar ja als jij een goede regelmatige cyclus hebt (bijv. 28 dgn) en je bent nu na al een paar keer een cyclus te hebben gehad van 28 dgn (of hoelang jou cyclus ook is) nu dus idd echt 10 dgn overtijd zou ik toch de ha bellen en vragen hoe of wat een bloedtest geeft (iets) eerder aan of je wel of niet in verwachting bent. succes
Ik had dat ook tijdens mn vorige zwangerschap. De eerste 8 dagen negatief getest en ineens na 8 dagen overtijd positief.
Ik heb ook thuis 2x negatief getest, bij de ha was het 3x negatief en de 4de x was het raak, en toen was ik al 8 weken zwanger dus... er kan nog van alles gebeuren! Ik ga voor je duimen!! s6
Bedankt voor de antwoorden. Dit is voor ons de 5e ronde en de eerste cylcus na het stoppen van de pil was 31 dagen, daarna 2 x 28 dagen en de laatste ronde ben ik een maand schijnzwanger geweest met alle symptomen erbij. Ik ben nu dus uit gegaan van een cyclus van 28 dagen maar het kan dus ook 31 dagen zijn, dan ben ik nu dus 8 dagen over tijd. Heb volgens mij wel mijn eisprong gevoelt en toen dus ook flink geklust. Ik heb er zelf echt een goed gevoel over en mijn vriend ook. Heb ook echt verschillende symptomen. Vooral de misselijkheid begint nu echt te komen. Had het eerst niet zo erg maar kon gister niet eens meer normaal koken, vooral de geur van vlees liet me naar de wc rennen. Verder heb ik wel meer dingen die ik niet heb als ik gewoon ongesteld moet worden bijv. Vanochtend dus toch maar weer getest, maar weer negatief. Ik weet het niet meer zo goed, voel me echt 100% zwanger maar de testen zeggen dus van niet........ :x Het wordt deze week toch maar bloedprikken denk ik.