Onzekerheid..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Groovy87, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik weet het, ik ben pas anderhalve maand geleden gestopt met de pil maar heb nu toch wat onzekerheid. Twee weken geleden heb ik een paar dagen last gehad van buikpijn, steken in mijn zij en licht bruin slijmverlies. Een van die dagen was het slijmverlies heel veel en ook heel rekbaar. Dat was zondag of maandag twee weken geleden. Afgelopen donderdagmiddag heb ik een test gedaan die was negatief. Inmiddels ben ik wel 5 dagen overtijd, voor zover je dat kunt zeggen in de eerste ronde. Stel dat ik die zondag mijn ei heb gehad zou ik dus getest hebben op 11dpo, dan zou er toch al iets te zien moeten zijn als er een zwangerschap is? Ben hier heel onzeker over.. Ik weet dat mijn cyclus van slag kan zijn maar dat bruin slijmverlies van twee weken terug zit me dan toch dwars.. Kan dat ook ontpillen zijn? Ik ben altijd erg pietje precies haha, moet alles geregeld hebben en zekerheid hebben.. En nu is het een en al onzekerheid wanneer ik ongi word en of ik wel ongi word. Maak mezelf compleet gek hiermee! Iemand wat geruststellende woorden??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat het helaas ontpillen is.

Heb je je eerste echte natuurlijke menstruatie na pilstop al gehad? Of alleen nog maar die pilbloeding zoals je de altijd krijgt in de stopweek?

Je lichaam moet waarschijnlijk weer op gang komen.Dit gaat met horten en stoten (vandaar ook wellicht dat bruinverlies).

Sommige vrouwen moeten helaas erg lang wachten tot hun cyclus het weer doet. Ik werd pas ongesteld 126 dagen na pilbloeding. Je wilt niet weten hoeveel zwangerschapstesten ik heb versleten.

Je kunt een zwangerschapstest doen als je die nog niet gedaan hebt. En dit af en toe herhalen zolang als je nog niet ongesteld bent.
    En intussen lekker door blijven klussen!

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb nog geen normale ongesteldheid gehad na het stoppen met de pil. Daar zit ik dus nu op te wachten! Hopelijk laat het niet lang op zich wachten... Afgelopen donderdag heb ik een test gedaan, smiddags omdat ik het toch wel graag even wilde weten. Dit was negatief. Maar dat is dan frustrerend, want dan denk je zekerheid te hebben omdat ie negatief is, en dan ga ik weer zitten denken van ja het was wel smiddags nadat ik veel gedronken had... En stel dat het toch die zondag mijn ei was met dat rekbare slijm dan zit ik pas 11 dpo.. Echt de hele tijd allemaal vragen in mijn hoofd haha! En tegelijkertijd ben ik ook gewoon heel bang en onzeker, omdat ik al heel lang het gevoel heb dat ik op 1 of andere manier toch niet zwanger kan worden ofzo.. Merk dat ik daar ook wel veel aan denk :)

4. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Verder nog tips??

Deel Deze Pagina