vaginale schimmelinfectie en misschien zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelique05, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    Hoi allemaal,

ik heb een beetje een genante vraag eigenlijk:).
    Ik heb afgelopen donderdag een test gedaan maar helaas gaf deze negatief, ik vermoed wel dat ik zwanger ben gezien ik (weer) last heb van een bekneld takje in mijn been(wat ik ook met mijn eerste zwangerschap had), verder vlagen van misselijkheid, zere tepels, snel geïrriteerd en ontzettend moe.

nu heb ik ik sinds een paar dagen een vaginale schimmel, dit heb ik wel vaker omdat mijn zuurgraad nogal laag is en nu ben ik gestopt met de pil en dan heb ik daar snel last van zeg maar.
    Maar goed, dat is niet mijn vraag, ik vraag me af of het mogelijk is of deze infectie de test kan beïnvloeden.

mijn laatste menstruatie was op 18 oktober en de laatste dag was de 25ste van oktober.
    ik ga er morgen nog een test tegen aan gooien maar dit schoot me ineens te binnen, ik heb en kuurtje waar ik mee ga beginnen, dus hopen dat het snel weg is.

nou ik ben erg benieuwd f iemand hier een antwoord op heeft, alvast bedankt
    groetjes angelique

2. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt mischien raar maar toen ik zwanger was van mijn 1e had ik het ook en ik wou absoluut geen medicatie of iets gebruiken .

dus mijn gyn zijn dat ik vooral veel moest spoelen met water
    maar nu komt het

cola :) gewoon een glaasje cola over je ... gooien en daarna goed afspoelen :)

na 3 dagen had ik geen last meer :p gebruik het nu nogsteeds als ik het heb haha :) :)

3. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    oh straks geijk ff een glaasje ertegen aan gooien hihihhihi, ml vraagt of het ook baco mag zijn heeft hij het leuk vanavond whahahahahah, nee hoor ik zal het gelijk weer wegspoelen, maar zeker bedankt voor de tip, ga er mee aan de slag, maar toevallig ook een idee of het een test kan beïnvloeden? de infectie dan.

groetjes angelique

4. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    neej dat heeft geen invloed op de test
    maar wel eerst even wassen en spoelen en dan pas plassen :)

succes en hoop voor jullie dat het raak is

5. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hoi mama ikke,

ik heb er net een glaasje cola overheen gedaan, brand lekker zeg hahahhaa.

maar wat ik me nog afvroeg, met ik dat een paar dagen achter elkaar doen of een paar keer per dag?
    ik hoor het wel weer
    groetjes angelique

6. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik deed het 3x per dag en dan was het meestal maar 2 a 3 dagen nodig

7. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    oke, bedankt voor de tip, ga vandaag weer verder, helaas vanmorgen weer negatief getest wordt er gek van :(.

Deel Deze Pagina