wie kan mij zijn ervaringen met mat care zw testen vertellen... ik heb in maart een mk gehad en de eerste cyclus daarna duurde 36 dagen. normaal zat ik altijd op 30-32 dagen. nu heg ik vandaag eens even een testje gedaan en ik zie een heel licht streepje(uitgaande van 36 dagen kan ik pas woensdag testen) maar zijn deze testen betrouwbaar of hebben jullie slechte ervaringen.??? bedankt alvast groetjes m038
Ik heb bij de zwangerschap van onze dochter 5 dagen voor nod positief getest en de test had het goed dus hier goede ervaringen ermee! Ben ook benieuwd of je een foto hebt...
bij de zwangerschap van Nathan ook voor nod met matcare test getest! hier dus ook goede ervaringen met de testen! Heb er nu ook weer een hele rits liggen
ik heb nog nooit een foto geplaatst... zal er nu twee proberen op te krijgen.... zie het streepje slecht zo maar krijg het er niet beter op.... ben natuurlijk ook weer veel te vroeg met testen
en foto twee....... gelukt. maar in negatief gaat me niet lukken... geen idee hoe dat moet blond he!!!!
Ik zie het normaal niet zo snel, maar zie toch echt een streepje!! Zou overmorgen al een stuk duidelijker moeten zijn. Ga voor je duimen.
Bij de 1e foto zie ik het 2e streepje beter dan de 2e foto, maar dat komt omdat de 2e van ver weg is en meer belicht is!
pfff.... wat een zenuwen nu al... maar gelukkig geen gevoel dat ongi er aan komt... na de mk ben ik nu wel bang dat het misch wel weer niet goed kan zijn maar daar moet ik nog maar even niet aan denken... BEDANKT... voor jullie reacties en het meekijken.. je wordt wel een beetje raar als je hoopt op een streepje... en hem vaag ziet en manlief niet direct. ik ben door de testen heen dus dat geeft wel even rust. woensdag zou het veel duidelijker moeten zijn als het goed zit.. dan weer een test hou jullie op de hoogte. thanks x m038
Het zou posi kunnen zijn maar ik durf niet te juichen. Ik had namelijk deze test terwijl ik niet zwanger was!
hallo dames, zou eigenlijk wachten tot morgenochtend maar toch maar alvast een testje gedaan... nou geen twijfel mogelijk hoor. zwanger!!! twee dikke vette strepen. niet een lijntje zoeken. stond er zo op. ben super blij!!!!!!! nu hopen dat het kleintje wil blijven zitten. bedankt voor het meegluren... groetjes m038