Dag dames, Ik heb sinds gisterenavond ongelofelijk veel last van mijn borsten... Verschrikkelijk! Ik draag normaal een bh met beugels, geen vulling ofzo, maar dat deed zo'n pijn! Voelde echt lastig en branderig, te spannend, niet te omschrijven, kan het niet verdragen dat er iets aan zit. Gisterenavond thuis gekomen en meteen die bh uitgezwierd, zoiets heb ik nog nooit gehad! Vanmorgen weer hetzelfde! Moest nog wat boodschappen doen, dus met veel moeite naar de winkel gereden, eens thuis, meteen weer terug uit gegooid. Nu heb ik maar zo'n strapless topje aan (zonder bandjes) maar ook dit is niet beter... Kan werkelijk niks uitstaan! Is dit herkenbaar voor iemand? Is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zo'n hekel heb aan mijn bh. Het gevoel is ook moeilijk te omschrijven, pijnlijk, lastig, bh zit in de weg, ik voel me 'gekneld' als ik iets draag... nu ook met dat topje. Hopelijk kan het iets betekenen, zit nu op 9dpo. Heeft iemand van jullie dit al eens voorgehad? Ik echt nog nooit, wordt er echt gek van! Kan toch geen hele dag zonder bh gaan rondlopen?
kan je er niet echt mee helpen... het schijnt deze zomer helemaal in te zijn om bg-loos over straat te gaan😂
Bh"s met beugel kan ik ook niet verdragen. Zonder beugel gaat nog redelijk . Op dit moment gaan die voorgevormde nog het beste maar die zijn zo warm met dit weer . Als ik weet dat ik niet meer weg hoef gaat hij uit
Hopelijl mag ik volgen een vriendin van me had het ook rond 8dpo en zij is nu ook zwanger! Moet nog wel de komende 4 dagen gaan werken, dus weet niet wat ik ermee moet aanvangen, zonder kan echt niet maar zou wel deugd doen!
Herkenbaar! Vorige zw ook gehad.. Ik heb toen de eerste 12 weken van die bh topjes gedragen (a bra idee..maar dan van de action ) en sport topjes van de Hema (zonder sluiting, welke je dus over je hoofd trekt).. deze zitten wat strakker vond ik voor t werk net even iets gepaster Na 12 wk helemaal geen last meer van.. En vond na bevalling die topjes erg fijn voor 's nachts met de bv. met beugel slaapt echt niet lekker maar kon ook niet zonder compressen
Ik draag nu inderdaad van die topjes die je over het hoofd moet trekken, gewoon een ronde rek, zonder bandjes en sluiting om onder een mouwloos topje aan te doen. Eens thuis, vliegt alles uit, want het blijft lastig, zelfs met een topje. Ben wel blij enkele 'positieve' reacties te lezen, hopelijk komt het goed deze ronde