Zojuist ovulatietest gedaan met onderstaand resultaat......ik denk knaller...of kan hij nog beter? Hij ziet er in het echt donkerder uit dan de teststreep. Gisteravond geklust......vanavond maar weer denk ik???? Sorry....foto op de kop......
Ja! Klussen! Hij ziet er bij mij precies t zelfde uit, dus wij gaan vanavond ook weer aan de slag. Spannend!
Ja dat geloof ik! Ik reken ergens op. We klussen wel, maar meteen de 1e ronde zou wel heel snel zijn! Maar wel heel gewenst!
Inderdaad positief, en wat "fijn"om te zien dat er bij jou ook eerst niks te zien was...heb ik nu 3 dagen maar je kunt dus opeens een knaller krijgen! Veel plezier!
Ik was ook redelijk verrast over dit streepje....vorige maand liep het op in kleur en nu komt ie vanuit het niets...
Ja dan ben je helemaal verrast als het normaal oploopt. Ik gebruik deze ronde eerste keer de ovutest strips en maakte mij al zorgen dat ik nog niks zag, dacht ook dat ze moesten oplopen maar dan zal er bij mij ook opeens een streep komen te staan denk ik