Hallo meiden! Ik zou graag jullie mening even willen weten! Ik heb een foto toegevoegd met zwangerschapstesten van de afgelopen 3 dagen. Is het verloop hierin genoeg of moet er meer verschil in zitten per test? Ik weet dat ik er beter wat meer dagen tussen kan laten zitten, maar ik heb testdrang haha Vandaag of morgen is mijn NOD trouwens. Door een eerdere MA kan ik nog niet helemaal enthousiast zijn. Pas bij een echt donkere test durf ik er happy mee te zijn PS: op de foto zijn de lijntjes iets lichter dan in het echt, want de bovenste lijkt nu wel omo-wit
Hoihoi! Ok, dat stelt me al iets meer gerust Stom hè, het resultaat is duidelijk af te lezen, maar toch durf ik nog niet helemaal enthousiast te zijn! Mss ook wel door mijn ervaring met een miskraam hoor! Dus jullie vinden dus dat het verschil steeds groot genoeg is tussen de testen? Want het moet zich toch elke 2 dagen verdubbelen? Ik ga woensdag maar weer testen denk ik en hoop dan toch wel een echt donkere streep te zien! Thanx voor jullie mening! xx
Ze lopen netjes op toch? Maar snap je onzekerheid wel hoor HCG verdubbelt elke 2 dagen, en als je de eerste en de laatste vergelijkt zit het wel goed! Gefeliciteerd!
Bij J. werd hij bijna niet donker, toch een super gezonde peuter rond lopen. Bij deze werd hij meteen donker en ben nu bijna 16 weken zwanger. Dus het donkere of lichte wil niets zeggen. Een streep is een streep zeg ik altijd maar haha gefeliciteerd! en snap dat je nog niet blij durft te zijn maar dat komt vanzelf goed als je over die 'grens' heen bent.
Thanks allemaal meiden! Door jullie berichtjes voel ik me al veel meer gerustgesteld Ik moet er maar gewoon van proberen te genieten!! @Daantje: wij lopen precies gelijk op dan! En op dezelfde dag voor het eerst getest zag ik: 25 januari! (die eerste test heb ik er niet bij staan, want die was nog iets lichter dan die van zaterdag). Bij jou loopt ie ook mooi op zag ik! Gefeliciteerd!
helemaal goed hoor, en als je de eerste en de laatste bekijkt zie je toch hartstikke duidelijk verschil? vanaf nu gewoon proberen om de dag te testen ( ik weet hoe moeilijk dit is)
Ziet er perfect uit hoor meid! Snap dat je wat onzeker bent, maar we moeten toch proberen om op ons lichaam te vertrouwen
Gefeliciteerd! Ze lopen inderdaad mooi op, was bij mij zo hetzelfde. Ik had pas een week na NOD een knaller met KV.
Bij mij waren testjes ook licht hoor, ook pas een week na NOD een knaltest. (Hoewel ik ook geen test meer heb gedaan met de kv2v5 test in tussentijd).
Oke, oke, ik ben overtuigd Nu ik weet dat meerdere meiden ditzelfde hebben gehad, ben ik gerust gesteld. Ik dacht dat het wat te langzaam ging bij mij. Woensdag weer testen! Heel misschien lukt het me wel om donderdag pas te testen Charise: jij ook gefeliciteerd!! Ik zie dat een zwangerschap lang op zich heeft laten wachten, dus ik ben blij voor je!!
Dankje! Ik voelde me vanochtend ook zeker genoeg, dus ik heb het kunnen laten om te testen Ik denk dat ik er morgen nog wel eventjes weer een test tegenaan gooi, gewoon om een dikke streep te kunnen zien (hopelijk)! xx