Zwangerschapstesten: worden ze donker genoeg??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Linnepinne, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hallo meiden!

Ik zou graag jullie mening even willen weten! Ik heb een foto toegevoegd met zwangerschapstesten van de afgelopen 3 dagen. Is het verloop hierin genoeg of moet er meer verschil in zitten per test? Ik weet dat ik er beter wat meer dagen tussen kan laten zitten, maar ik heb testdrang haha :p Vandaag of morgen is mijn NOD trouwens.
    Door een eerdere MA kan ik nog niet helemaal enthousiast zijn. Pas bij een echt donkere test durf ik er happy mee te zijn:)

PS: op de foto zijn de lijntjes iets lichter dan in het echt, want de bovenste lijkt nu wel omo-wit;)

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Jaa! Zie ze duidelijk donkerder worden! Gefeliciteerd!

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Wordt duidelijk donkerder. Op na een knaller op NOD! Gefeliciteerd!

4. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Hoihoi!

Ok, dat stelt me al iets meer gerust:p Stom hè, het resultaat is duidelijk af te lezen, maar toch durf ik nog niet helemaal enthousiast te zijn! Mss ook wel door mijn ervaring met een miskraam hoor!
    Dus jullie vinden dus dat het verschil steeds groot genoeg is tussen de testen? Want het moet zich toch elke 2 dagen verdubbelen? Ik ga woensdag maar weer testen denk ik en hoop dan toch wel een echt donkere streep te zien!

Thanx voor jullie mening! :)

xx

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ze lopen netjes op toch? Maar snap je onzekerheid wel hoor :) HCG verdubbelt elke 2 dagen, en als je de eerste en de laatste vergelijkt zit het wel goed!
    Gefeliciteerd!

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bij J. werd hij bijna niet donker, toch een super gezonde peuter rond lopen.
    Bij deze werd hij meteen donker en ben nu bijna 16 weken zwanger.
    Dus het donkere of lichte wil niets zeggen.

Een streep is een streep zeg ik altijd maar haha gefeliciteerd! en snap dat je nog niet blij durft te zijn maar dat komt vanzelf goed als je over die 'grens' heen bent.

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ze lopen mooi op. Gefeliciteerd. :)

8. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ziet er netjes uit hoor!

9. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Thanks allemaal meiden!
    Door jullie berichtjes voel ik me al veel meer gerustgesteld :) Ik moet er maar gewoon van proberen te genieten!!

@Daantje: wij lopen precies gelijk op dan! :) En op dezelfde dag voor het eerst getest zag ik: 25 januari! (die eerste test heb ik er niet bij staan, want die was nog iets lichter dan die van zaterdag).
    Bij jou loopt ie ook mooi op zag ik! Gefeliciteerd!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Perfect oplopend rijtje :)

11. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    helemaal goed hoor, en als je de eerste en de laatste bekijkt zie je toch hartstikke duidelijk verschil? vanaf nu gewoon proberen om de dag te testen ( ik weet hoe moeilijk dit is)

12. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik ga mijn best doen! :)

13. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij gaan precies,gelijk! Gefeliciteerd!!

14. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Thanks! Jij ook dan!

15. soeee

soeee Niet meer actief

Ziet er perfect uit hoor meid! :D Snap dat je wat onzeker bent, maar we moeten toch proberen om op ons lichaam te vertrouwen :)

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D Ze lopen inderdaad mooi op, was bij mij zo hetzelfde. Ik had pas een week na NOD een knaller met KV.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bij mij waren testjes ook licht hoor, ook pas een week na NOD een knaltest. (Hoewel ik ook geen test meer heb gedaan met de kv2v5 test in tussentijd).

18. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Oke, oke, ik ben overtuigd :p

Nu ik weet dat meerdere meiden ditzelfde hebben gehad, ben ik gerust gesteld. Ik dacht dat het wat te langzaam ging bij mij.

Woensdag weer testen! Heel misschien lukt het me wel om donderdag pas te testen;)

Charise: jij ook gefeliciteerd!! Ik zie dat een zwangerschap lang op zich heeft laten wachten, dus ik ben blij voor je!!

19. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Duidelijk! Gefeliciteerd!

20. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Dankje!

Ik voelde me vanochtend ook zeker genoeg, dus ik heb het kunnen laten om te testen:)

Ik denk dat ik er morgen nog wel eventjes weer een test tegenaan gooi, gewoon om een dikke streep te kunnen zien (hopelijk)! ;)

xx

Deel Deze Pagina