Negatief op NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ennovy, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hallo meiden!
    Heb deze periode voor het eerst het gevoel dat het raak is. Heel moe, heel vaak plassen, zere ogen, veel witte vloed, gevoelige borsten. Zelfs tijdens het proberen zwanger te worden van mijn dochter ( heeft 2 jaar geduurd) heb ik dat nooit zo duidelijk gevoeld.

Nu moet ik vandaag ongesteld worden, altijd stipt op de 26ste dag, maar nog steeds niks. Dus ik met trillende handen getest vanochtend...Hartstikke negatief...Was gewoon verbaasd en een beetje verdrietig. Ook nog steeds geen kenmerken dat ik ongesteld ga worden.

Nou vertelde een vriendin die net zwanger is, dat zij pas 4 dagen na haar NOD positief testte. Zijn er meer die dat hebben?

Heb getest met de KV test, 2 voor 5

Groetjes,
    Yvonne

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    bij mn eerste zwangerschap had ik op nod een dikke vette knalstreep. bij deze zwangerschap had ik op nod een licht streepje. Ik zou morgen of overmorgen nog 1 doen. maar t kan ook zijn dat je ongi alsnog komt...ik hoop het niet voor je, ik zal duimen.

3. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank je wel Tammie! Ik had inderdaad bij mijn eerste ook al voor NOD een knal positieve test. Die van vanochtend was echt niks op te zien, dus zal wel niet zo zijn. Maar ga zeker over een paar dagen ( als ik dan nog niet ongesteld ben) nog eens testen!

Groetjes,
    Yvonne

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja hoor dat kan. Als je eisprong later is geweest en dan is de innesteling dus ook later, is dat bijvoorbeeld zeer goed mogelijk.

Weet je ook wanneer je eisprong is geweest?

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank je wel Be Happy :)
    Mijn eisprong was zo rond 8 augustus. Heb heel regelmatige cyclus dus temperatuur niet en gebruik geen ovulatie testen ( meer) Maar kan de klok er vaak echt gelijk op zetten. Exact 26 dagen na eerste dag van menstruatie, weer ongesteld.

Verwarrende is ook dat veel kenmerken zowel bij zwangerschap als menstruatie horen. Maar dit keer voelde het echt anders. Ben ook bij vlagen beetje misselijk en geen buikpijn zoals normaal als ik ongesteld moet worden. Zijn nu meer mijn darmen die rommelen.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zolang er nog geen bloed is kan het nog alle kanten op :D

7. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Die vriendin van mij zei ook: Geen bloed = goed :)

Dank jullie wel hoor meiden!!

8. XmoonlightX

Laat je het nog weten hoe het afloopt??
    Ik hoop dat je ons een positieve test komt showen!!:D

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dat doe ik zeker! En ik zal hem vol trots showen :)

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gelukkig zijn eisprongen soms ook eerder of later, waardoor je eerder of later ongesteld word of een positieve test hebt ;) geen bloed is goed en wie weet had je gewoon een laat ei

11. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Hoi,
    Hier hetzelfde. Gisteren had ik mijn menstruatie moeten krijgen, maar bij mij ook de testen negatief. Echt frustrerend. Wel duizelig, moe, misselijk en constant raar gevoel in mijn buik. Ik denk mijn eisprong 7 of 9 augustus. Afwachten maar.

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hoi Tammydaan! Hier echt exact hetzelfde....Ook duizelig, bij vlagen misselijk, doodmoe en raar gevoel in de buik. Steekjes onderin, en darmen die wat rommelen. En nog steeds niet ongesteld...

Welke test heb jij gedaan?

Pfff spannend hoor! Onze eitjes waren in exact dezelfde periode :)

13. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Ik heb de clear blue gebruikt en medihome. Ongeduldig he! Het liefst test ik elk uur. Belachelijk natuurlijk, maar ja. je wilt gewoon weten waar je aan toe bent toch? Elke keer vol spanning naar de toilet is ook vermoeiend

14. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Nou heel herkenbaar, ben iedere keer zenuwachtig als ik naar de WC moet. Je wilt zo GEEN bloed zien! Maar nòg liever een positieve test!!
    Ons geduld wordt op de proef gesteld....Spannende tijd dit!

Hou je me op de hoogte hoe het met jou verder gaat?
    Ben heel benieuwd!

Succes en sterkte met wachten!

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Spannend zeg, kan me voorstellen dat een toiletbezoekje nu super spannend is :)

Maar zoals al gezegd; geen bloed= goed. En een test kan ook in 1 keer een dag later wel positief zijn!

16. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Ja, ik hou je zeker op de hoogte.Laat jij ook wat weten.

We wachten samen!

Sterkte! Hopenlijk gauw goed nieuws

17. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hier ongesteld.....:(
    Echt beetje verdrietig ervan dit keer. Bah!

En jij Tammydaan?? Hoop zo dat het bij jou anders is!

Groetjes,
    Yvonne

18. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Hoi Ennovy,
    Ik snap je verdriet zo goed! Zeker als je het zo graag wil. Het blijft altijd een teleurstelling. Hier nog geen bloed te zien, maar ik weet het niet.
    Ik denk dat ik ook ongesteld wordt, maar ja! Gewoon afwachten.

Sterkte en hopelijk tot gauw!

Tammydaan

19. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Zou het fijn vinden als je me op de hoogte houdt....
    Als je in hetzelfde schuitje zit, leef je zo mee omdat je weet hoe groot de wens is en hoe verdrietig je kan zijn als de hoop weer even voor dik 2 weken weg is. Want stiekem denk ik toch na mijn ei: nu kàn ik zwanger zijn.

Ja ben dit keer echt verdrietig. Ik hoopte het zooo. Gun het mijn dochtertje ook zo.

Maar goed, we gaan er weer voor!

Succes jij meid!

lieve groetjes,
    Yvonne

20. XmoonlightX

Balen meis!!

Deel Deze Pagina