Ik hou je op de hoogte. Spannend weer en verwarrend ook! In april heb ik mijn zwangerschap moeten afbreken omdat ons kindje niet levensvatbaar zou zijn. Dus het is nu dubbel zo spannend. Ben nu op vakantie en zie mijn kleine Guusje met andere kindjes spelen. het lijkt mij ook heel leuk voor haar. Doe rustig aan en onthoud verdrietig zijn mag! Groetjes Tamara
ik had afgelopen woensdag mijn NOD en heb de laatste tijd wel een regelmatige cyclus. maar teste ook negatief. Ik heb nog niet echt last van mijn borsten,heb wel het gevoel dat ze "voller" zijn. Ook rommelende darmen en tegen misselijk aan.maar kan wel alles( en dan ook echt alles ) eten soms haha. En waterachtige afscheiding. Maar weekend afwachten en dan weer testen. wordt gek van de onzekerheid. Is ook maar hele kleine kans dat het raak is,maar wie weet..
Ik ben net ook ongesteld geworden. Waarschijnlijk toch mijn eisprong op 9 augustus geweest:x Nu effe uithuilen en weer opnieuw beginnen. Zal toch nog wel een keertje lukken?
Hè Tammydaan.....Wat SHIT!! Ik kwam speciaal kijken om te zien of jij positief nieuws had Je ei was dus veel later dan je verwachtte...GRRR!!! Ik ga vanaf deze maand starten met tarwekiemolie. Dat schijnt goed te zijn voor de innesteling. Wie weet..... En verder starten met ovulatie testen en temperaturen ( al heb ik geen idee hoe dat werkt. Maar eens even googlen) Heb gisteren de dokter gebeld om te vragen hoe of wat. Zij raden daar ook aan om testen en temperatuur bij te houden. Maar heb zo'n regelmatige cyclus dat ik mij niet kan voorstellen dat daar een hele andere datum uit zou kunnen komen. Maar ben al 36 dus heb ook geen jaren meer voor mijn gevoel. Beetje tijdsdruk Ik heb dat ook met mijn Merel...Zo gek op andere kindjes, en helemaal in de ban van baby's en zwangere buiken. Lijkt me zo prachtig om haar dat te laten mee maken. Hoe oud is Guusje? Merel wordt in december 3 Wat was er met je kindje in april meid? Wat vreselijk....En hoe ver was je zwanger? Moose hoe is het bij jou?? Groetjes, Yvonne
Hey Yvonne, Hier nog steeds hetzelfde.gister weer getest en spierwit.voel ook aan mijn lichaam dat er gewoon niks is.wel krampjes alsof ik ongesteld moet worden.maar zet niet door en menstruatie blijft uit.vandaag huisarts gebeld.die zegt dat kans ook klein is en gewoon nog ff weekje wachten.dat het kan komen door evt stress. Hoeft niks "ernstigs" te zijn.schiet dan toch ff door je hoofd heen. Dus we wachten maar weer af...
Hè bah vervelend....Als het waarschijnlijk toch niet positief is, heb je nog liever dat het doorzet...Hier kan je ook niks mee! Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
Ik ben nu week erover.dus mocht het zo zijn.dan moet een test echt wel iets doen.maar niks.dan idd maar gewoon menstruatie.gewoon opnieuw weer verder
Hoi, duurde effe, maar dan ben ik dan weer. guusje is nu 1 jaar en vier maanden. bij mij ook tijdsdruk ben nu 39. Mijn 2e kindje (zo voelt het ook echt) hebben we Meisje genoemd. Ze had het syndroom van Edward en zou niet levensvatbaar zijn. Het is het moeilijkste geweest wat ik in mijn leven heb meegemaakt. Onze Guusje is helemaal gezond en alle tekenen dat we nog een gezond kindje kunnen krijgen zijn goed. Dus we gaan er gewoon voor. Hoe gaat het bij jou? Ik ben nog niet bezig met temperaturen en ovulatietesten, maar heb wel besloten dat als het niet lukt deze keer dat ik daar wel mee ga beginnen. Nu maar weer afwachten. Nu mijn ovulatie (denk ik) en 20 september NOD. Dus weer spannend. Groetjes Tamara
Wow wat heftig Tamara....Kwamen ze daar achter tijdens een echo dan? Ik ken het niet, maar ga het eens opzoeken. Kan me voorstellen dat dat 1 van de ergste dingen zijn die je als moeder kunnen gebeuren.. We gaan weer gelijk op, want mijn NOD is ook rond die datum Heb deze maand wel de ovulatie testen gedaan, maar niet het temperaturen. Volgende maand, mocht dat dan nog nodig zijn! Mijn eisprong was nu wel stuk later dan ik had verwacht! Toch wel handig, die testen. En slik nu de tarwekiemolie, dus hopelijk werkt dat ook bij mij.... Mooie namen hebben je dochters. Heel lief! En Moose, is er bij jou al nieuws?? Groetjes, Yvonne
Uiteindelijk op 30 aug menstruatie.bijna 2 weken overtijd.en na 2 dagen verloor ik een behoorlijke prop /stolsel. Is kans dat het toch een vroege miskraam is geweest.maar toch weer mis gegaan is.voorlopig ff rust .eerst maar eens werken aan mijn relatie.ik ga duimen voor jullie voor mooie testen en plakbeebjes xx