Negatief..Positief..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Joke80, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joke80

Joke80 Lid

13 mrt 2009
    17
    0
    0
    Hallo dames,

Zijn er mensen die negatief hebben getest en dan opeens na een half uur positief werd en uiteindelijk toch niet zwanger was??

Dus vals positief getest :rolleyes: , vooral met testen van 7.5 euro..

Groetjes

2. gemke

gemke Niet meer actief

ja dat heb ik wel eens meegemaakt
    daarom staat er in de bijsluiter van de test ook meestal dat je de test na de verstreken tijd niet meer mag aflezen als zijnde positief als ie dit binnen de tijd niet al aangaf
    ik had ook een keer een test gedaan 1e keer toen en die werd niet binnen 10 minuten 2 streepjes dus negatief toen ik een kwartier later weer ging kijken leek die positief maar was dit dus niet omdat de tijd al verstreken was en de test niet meer geldig is dan
    dat noemen ze een indroogstreepje
    dat is zo met de meeste testen hoor niet alleen die van 7,50 ook goedkope testen zijn heel betrouwbaar vaak

3. Joke80

Joke80 Lid

13 mrt 2009
    17
    0
    0
    maar je was dus niet zwanger daarvan? of geen vroege miskraam ? :rolleyes:

4. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    die van kruidvat die duren soms ook wat langer voordat je de streep echt ziet..
    ik denk als de streep echt kleur heeft zoals decontrole streep dan heb je misschien nog te weinig hcg in je urine...

over 2 dagen nog een keer proberen

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik had bij de jongste ook pas na een half uur een tweede streep
    en dat was bij mijn jongste... dus wél zwanger(met 15min zag ik ECHT niets)

Dus succes ermee....

6. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik heb nu 3 testen van kruitvat 2 voor 5 euro en alle 3 licht positief de laatste wel iets breder lijntje dan de eerste maar na 10 min gekeken nadat het rolze was weggetrokken,
    maar er staat dat je de test weg moet gooien na 5 min maar deze zien er niet uit als indroog lijntje en deze zijn ook niet voor bedrukt of zo en ik heb bij deze testte nog nooit gehoord van indrooglijntjes en hebben indrooglijntjes een beetje kleur ???en 3 indrooglijntjes lijkt me vaag ! of niet ???

7. gemke

gemke Niet meer actief

nee niet zwanger

8. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    ik heb hier ook even een vraagje over, hoef ik geen nieuw topic te openen. ik heb nu 2x gehad met kruidvat 2v5 euro (gisteren en vandaag, dat is 5 dgn voor nod en 4 dgn voor nod) dat ik binnen 5 minuten een heel vaag lijntje zie. na het opdrogen zie je het wel beter en is ook echt roze, maar de streepjes stonden er dus binnen de afleestijd (alleen vager) kan ik nu zwanger zijn en nog weinig hcg hebben? ik test sowieso zondag nog een keer.

9. gemke

gemke Niet meer actief

ja pimpernel jij kunt er vanuit gaan dat je zwanger bent een streep is een streep licht of donker maakt niet uit en als het binnen de tijd was is het helemaal goed
    dus ik denk dat ik je wel alvast voorzichtig kan feliciteren
    zoveel dagen voor de nod is idd wel vroeg en dan heb je dus kans dat er niet zo veel hcg in je zit nog

10. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    @ gemke, dank voor je antwoord. zou je eens in mijn album willen kijken. he net nog een test gedaan en streepje is nog beter zichtbaar. op de foto iets minder dan in het echt maar misschien kun je m zien. zet het ook nog even op het testtopic..

11. gemke

gemke Niet meer actief

heel eerlijk op het eerste oog zie ik het niet een streepje
    als je echt goed kijkt zou je er idd een vaag streepje uit kunnen halen
    vind beoordelen van een foto altijd wel heel moeilijk hoor omdat niet alle camera's over de goede kwaliteit beschikken om het beeld goed weer te geven zoals het in realiteit te zien is
    ik zou het straks met je nod nog eens testen ik wed dat het dan veel duidelijker is

12. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    klopt, is lastig inderdaad. ik zie hem op mijn test wel maar op de foto erg vaag. maar bedankt dat je even wilde kijken. ik test over een paar dagen met een clearblue. staat tenminste duidelijk zwanger/niet zwanger..

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb goede hoop.. ik had precies zo'n test 5 dagen voor NOD en de kleur verscheen pas na 10 minuten.
    hoeveel dagen voor nod zit je?

14. pimpermel

pimpermel Lid

15 feb 2009
    91
    0
    0
    @ daantje22: ik zit nu 3 dagen voor nod. heb vandaag met de cb met indicator positief getest!!!!

Deel Deze Pagina