clear blue digitaal ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by silvana81, Apr 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    hoi,

Ik ben benieuwd naar ervaringen met de clear blue ovulatie test (dat je een blij of somber gezichtje ziet)
    Ik wil deze maand met deze testen gaan beginnen maar vindt het wel duur dus hoop dat ze goed werken.

ik gebruik al een jaar de testen van sensi maar ben er nog nooit zwanger door geworden dus vraag me af of die wel goed zijn, vandaar mijn keuze voor de clear blue digitaal.

zijn er meiden die door deze ovulatietest zwanger zijn geworden?
    heb je goede of negatieve ervaringen met deze test?

Groetjes Silvana

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik kreeg 7 :( op een rij... geen eisprong gevonden dus, maar werd die ronde wel zwanger...

Ik kreeg een beter en duidelijker resultaat met de teststaafjes van de persona. Met of zonder computertje te gebruiken

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Ik ben er wel positief over. Ik gebruikte altijd die van de kruidvat en werd echt helemaal gek van dat gestaar naar die tweede streep, vroeg me vaak af of hij nou positief was of toch nog niet :( . Nu gebruik ik 2 maanden die digitale van Clear Blue en heb tot nog toe altijd op het juiste moment een :) positieve test gehad. Wat ik ook wel erg prettig vind is dat je ze gewoon met ochtendurine mag gebruiken, niks geen gedoe met weinig drinken en lang je plas ophouden.

4. mama1980

mama1980 Lid

Apr 3, 2008
    85
    0
    0
    Ik gebruikte die van sensitest, en als ik dacht dat ie positief was, gebruikte ik
    een digitale.

Ik miste steeds mij piek bij sensitest omdaat ik om de 24uur testte.
    Deed het toen 2 a3 x per dag als er een streepje kwam te staan,
    en zo vond ik hem.

Mijn cyclus is 28 dagen, maar had mijn piek rond dag 16/17.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik heb gister en vandaag een test gedaan met de digitale claer blue test en beide dagen positief!!
    met sensi had ik ook altijd 2 dagen achterelkaar een positieve test en dacht dat dat niet kon maar ik heb het nu weer maar dan met clear blue.
    hebben jullie ook altijd 2 dagen een positieve test?

Share This Page