Hoi allemaal, Ben nu in de eerste ronde bezig met ovulatie-inductie en heb gegekeken wanneer de Ovitrelle uit mijn lichaam was. Zo te zien op foto 1 was dit afgelopen maandag 10 DPO. Vandaag zit ik op 12 DPO en zie foto 2 van vanochtend. Wat zeggen jullie? Ik heb alleen sinds net erg (lage) rugpijn. Wat zijn jullie ervaringen hiermee, moet ik me zorgen maken? Groetjes Chan5
Ziet er posi uit!! Lage rugpijn, naja meer een zeurderig gevoel heb ik nu ook op dit moment, en zeker als ik wat gedaan heb.. Ik denk niet dat het wat ernstigs is, maar lees toch ff mee of er mensen zijn met ervaringen!
Overmorgen (HCG schijnt om de 2 dagen te verdubbelen) nog even testen. Ik denk dat je test dan nog duidelijker is! Want ook ik ben positief! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb af en toe ook een beetje rugpijn en zelfs af en toe een zeurderige menstruatiepijn. Maar dat hoort erbij.
Hoi meiden, Wat ben ik blij om jullie reacties te lezen. Bedankt! Ik zal idd over 2 dagen weer testen en hopen dat die dan wat donkerder is... Groetjess