Hoi meiden, Aangezien ik er echt totaal niet uitkom met die verschikkelijke ovulatie testen dacht ik laat ik jullie hulp even vragen.. Donderdag verloor k voor het allereerst vruchtbaar slijm, Maar daarna ook niet meer.. Gister werd mijn afscheiding wat lichtbruin ... Nu zijn dit mijn ovulatie testen.. Zoals jullie zien zijn die van gister gelijk kwa kleur aan de controle streep, En die van vandaag is minder duidelijk. Mag k er nu van uitgaan dat gister mijn piek was? De twee onderste zijn die van gister en de onderste van vanmorgen met de 2e urine.. Ik moet zeggen dat ze wel wat lichter opdrogen
lijkt mij dan positief, maar zou voor de zekerheid even door testen. Hoe lang waren je vorige cyclussen en op welke cyclusdag zit je nu
Vorige was 111.. Dus doorverwezen naar de gyn, Die heeft me Provera gegeven, Maar k dacht sat als ze gelijk zijn aan de controle streep hij positief is 😁 Zit nu dag 14
klopt hoor. Als beide lijntjes even donker of de testlijn donkerder is dan de controlelijn is de test positief. Kan best zijn dat je lichaam even een duwtje in de richting nodig had en het nu zelf wel weer goed oppakt. Op zich is dag 14 een positieve ovulatietest prima. Dan springt je eitje binnen 24-48 uur na de positieve test. Je eitje leeft dan nog eens 12-24 uur. Als je uitgaat van de gemiddelde LF van 14 dagen dan zou je cyclus 30 dagen zijn deze maand. Ik ga er dan voor de zekerheid vanuit dat je eitje pas de tweede dag na de positieve test is gesprongen. In principe springt je eitje na een positieve ovulatietest, maar soms wil het wel eens gebeuren zonder reden dat je eitje niet springt en het later weer gaat proberen.
Oke! Met deze informatie kan ik wat Alleen nu het volgende.. Ik wilde m'n cervixslijm checken en het was bruin, Echt bloed afscheiding, Hoe kan dit ingodsnaam ?!
Ik heb even gegoogeld maar kom er niet uit of het nu voor of na de eisprong is, Weet jij dat toevallig?
Oke, Nou ik wacht het wel af.. Gister was de test weer ietsje donkerder dus snap er nog maar weinig van, Bloeden is ook behoorlijk dus wacht het maar af en doe over een dag of 12 wel eens zwangerschapstestje! Bedankt voor je hulp xx
Jeetje wat ben ik een stresskip zeg... Op dit moment is het bloedverlies gestopt!! Alleen m'n testen zijn nog steeds donker, Ik raak lichtelijk in de stress omdat ik er echt niet uitkom, is die nu al gesprongen of nog steeds niet.. Ze blijven even donker als de controle lijn voor ze opgedroogd zijn Ach ach.. Iedereen zal wel denken Voel me echt enorm dom.. En een beetje een last naar jullie toe