Hoi dames Wat denken jullie wel of geen heeel licht streepje? Ik denk er wel een te zien of ik word gek haha 5dagen voor nod getest (geen ochtend urine) Groetjes
Echt spannend indd Er kan natuurllijk nog van alles gebeuren maar het is tog een streepje Nu zat ik tedenken morgen ochtend gelijk een doen of over een paar dagen weer moeilijk haha
Hoi ja had nog getest maar dat was een vreemd testje naast de controle streep was het een beetje gelig grijs met als je onder het licht keek de contoeren van een rose streepje zag weet ook niet zal maandag als ik niet ongesteld ben geworden nog een testje doen
Ik had ook een minuscuul streepje er doorheen wat een + vormen. Kruidvat test..weet nu ook niet waar ik aan toe ben.... Wat denken jullie ? Liefs Esmee
helaas zijn pennenstreepjes altijd negatief. Het streepje moet net zo breed zijn als de controle streep
Helaas. Bij dit soort testen moet het verticale streepje even breed zijn als de controlestreep. Ik zie een pennestreepje. Het streepje is totaal niet even breed als de controlestreep. Dit soort pennestreepjes verschijnen eigenlijk altijd op deze testen (ondinge), ook als je niet zwanger bent.
Ik heb geen positieve test gezien,en je bent op je nod ongesteld geworden...denk niet dat er wat afgestoten is,maar dat je gewoon niet zwanger was.Heel vervelend...succes in de volgende ronde.
Hoe kom je er bij dat je geen positieve test hebt gezien het was wel degelijk een positieve test! En ik ben voor mijn nod al ongestele geworden!
Omdat ik geen positieve test zie,als die er wel is kun je die beter plaatsen. 3 maart 5 dagen voor nod ..dan zit je nu toch op je nod
Ja dat is zeker kersje ik het vervolg zal ik dat ook zeker niet meer doen maar kon me niet meer inhouden haha maar ja het is niet fijn als het dan zo loopt helaas volgende ronde hopen op meer geluk