Kunnen jullie mij helpen, ik weet het allemaal niet meer hoor Had gister mijn nod.. tenminste vorige cyclus werd ik op cd 39 ongesteld. Heb 13,14,15 november slijm en buikpijn gehad dus heb rond die tijd volgens mij mn eisprong gehad. Dan moet ik toch gister of vandaag ongi worden? Ik heb vanaf zaterdag al menstruatiebuikpijn, die nu aan het afnemen is.. werd zo gek van het wachten dat ik gisteravond laat heb getest. In dat uur was ik al 5 keer wezen plassen van de zenuwen en toen ik wou testen hoefde ik eigenlijk niet. Heb dus echt veel moeite gedaan voor een paar druppels. Test negatief.. op mn nod en nu nog steeds geen bloed te zien Ik ben zo bang voor een super lange cyclus.. Maar ik heb volgens mij echt mn eisprong gevoeld, snap er niks van. Kan een test negatief zijn door te verdunde urine??
Als je de 15de ook nog buikpijn had kan dat nog zijn van het groeien. Misschien is hij pas de 16de of 17de gesprongen. Dan zit je vandaag op je Nod of morgen. Maar goed over je test kan zijn dat het niet meer geconcentreerd was na het uitpersen. Ik zou morgenochtend dan weer testen als je wakker wordt. Succes.
Ja kan zijn dat ik het verkeerd berekend heb.. maar ik ging een beetje van mn vorige cyclus uit. Afwachten maar. Ik ga pas weer testen op vrijdag. Ik vind die teleurstelling van een witte test namelijk zo erg
Meestal biel je de rijping van een follikel en doorgaans volgt dan enkele dagen later de daadwerkelijke eisprong. Maar het eitje hoeft niet perse te springen. De enige echt betrouwbare manier is door te temperaturen. Het kan dus nog een paar dagen zijn tot je nod.
Bedankt voor je reactie. Lastig inderdaad omdat ik niet zeker weet wanneer mn eisprong was. Heb 20,21,22 november een beetje last gehad van bruinverlies (druppeltje) Misschien is toen wel mn eisprong geweest (ik dacht innesteling).