Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatie testen. Dit omdat mijn cyclus onregelmatig is en ik graag wou weten of ik wel een eisprong zou hebben. Ik heb ze hier in de webwinkel bestelt (de strips) en ik zit nu midden in de vruchtbare periode. Het bevalt prima.
hoi, ik heb deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruikt, ze werken eigelijk hetzelfd als een zwangerschaps test gewoon dmv wat urine en dan het resultaat aflezen. weet niet of ze allemaal het zelfde werken maar ik had de dipstick en je lh piek is op het moment dat beide streepjes even donker zijn of de linker zelfs iets donkerder.als de linker streep lichter is is de test negatief. na je lh piek komt je ei als het goed is binnen 24uur! ik heb op de dag van de positieve test geklust en wacht nu mijn nod af (20 okt). heel veel succes groetjes sab
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst zo'n test gebruikt. Ik had de clearblue test van de kruidvat. Daarbij moet je letten op of je een smiley krijgt of alleen een rondje. Bij een smiley was je in je vruchtbaarste periode. Afgelopen zondag had ik een smiley! Dus we hebben flink geklust. Ik was er zeer tevreden over, nu maar hopen dat ik zwanger ben!
Die van clear blue kosten volgens mij wel rond de 25 euro. Die je hier op de site (of ergens anders op internet) kan bestellen zijn dus veel goedkoper.
hoi, ja die van clearbleu zijn echt een stuk duuder hoor volgens mij zelfs 30 euro voor 5 testen kan je beter gewoon hier via de site bestellen. groetjes sabrina
je kunt de ovulatietesten van de site bestellen, maar ook gewone dipsticks (geen romed aub) die zijn precies hetzelfde het enige verschil is dat de "dipsticks"verwerkt zitten in een cassette (hygiënischer).... succes
Het schijnt dat Romed testen niet 100% betrouwbaar zijn.... Zelf heb ik met de testen van de website getest en dat beviel opzich prima. Goede kwaliteit /prijs verhouding ..ik vind het makkelijk om de test in de urinestraal te kunnen houden (ivm gebruik op werk) ...de midstream is daarvoor een prima test! Maar deze ronde heb ik de digitale CB ook erbij gebruikt omdat ik heel duidelijk yes (een smiley) wilde zien en niet wilde gissen of de streep donker en dik genoeg was. CB digitaal waren 7 testen voor 33,-euro. Mirre
romed heeft gewoon een heel slechte naam, die ik inmiddels jammer genoeg kan beamen (wat zw. testen betreft) en afgelopen maand voor het eerst ovu testen gebruikt (romeds en later van de site) en die van romed waren alle negatief nog niet een dun streepje niks, en die van de site was gelijk de 1e de beste keer volledig positief meestal lopen je ovu testen iets op wat streepje betreft, begint licht 2 dgn ofzo en dan later duidelijk positief.... succes
Dan misschien toch beter de duurdere kopen datheeft dan mischien meer zin, ben alleen zewlf bang dat ik er wel meer nodig heb ivm lange cyclus en tja dan heb ik 2 setjes nodig.
Ik heb de testen van Romed...de ovulatietesten. Moet wel zeggen dat ik heel tevreden was over de zwangerschapstesten van Romed, dus die heb ik alvast bij besteld. Nu heb ik dus ook ovutesten van Romed, waren nu heel goedkoop (aanbieding). Ik heb ook nog digitale ovutesten liggen van CB, die wil ik voor de zekerheid erbij gebruiken als ik denk mn ovu te hebben. Maar is het normaal zo dat je eerst bijvoorbeeld heel licht streepje hebt, en dat als je ovu er bijna is je een steeds donkerder streepje krijgt? Of hoeft dat helemaal niet?kan het ook zijn dat je ene dag nog maar heel licht streepje ziet en dag erna opeens vet positief? Liefs Sylvia
vaak is het zo dat des te dichter je bij je ovulatie zit de streepjes geleidelijk aan donkerder worden, maar dat hoeft niet perse, ik had dus die ovu testen van romed en de hele week van zo tm do negatief, en met de test van de site hier direct op vrijdag zo positief als maar kan..... ik vindt die zw.testen van romed maar bagger, die geven vaak positief aan terwijl je dus niet positief bent...ook zijn die testen gewoon verwarrend, vooral die dipsticks ervan, ben je zwanger dan moet de 2e streep net als bij ovulatietesten donkerder zijn dan de controle streep, terwijl bij alle andere zw.testen het zo is al is je streepje nog zo licht, dan is er hcg waargenomen en bij romed testen krijg je vaak al een 2e streepje dus gewoon heel verwarrend.... nee voor mij geen romeds meer wat dat betreft, blij dat er mensen zijn die er wel op vertrouwen, maar geef mijn portie maar aan fikkie
Ik heb nog geen negatieve ervaringen met Romed, maar wel lastig dat die ovutesten niet zo goed zijn dan....ik hoop dat ze bij mij net zo goed werken als de zwangerschapstesten. want toen ik nog niet zwanger was gaf die ook echt negatief aan en toen ik net 1 dag over tijd was gaf die al licht positief aan.. maarja, idd: als ie bij jou niet goed is ,moet je ze niet kopen. matcare is wel iets duurder geloof ik, klopt dat? Ik heb nu al een hele hoop Romed ovutesten in huis, dus hopen dat ze goed zijn haha Liefs Sylvia
Verschillende meningen dus over de testen. Er staat trouwens dat je het niet met ochtend urine moet doen, klopt dat ? Doen jullie dat ook niet ? en waarom is dat weet iemand dat ?
omdat je altijd lh in je urine hebt, en die is net als dat je het beste smorgens kunt testen op zwangerschap het meest geconcentreerd dus dan zou je een positieve test kunnen krijgen terwijl ie misschien negatief is vandaar dat ze adviseren later op de dag te testen...