Ik ben gewoon beetje in shock hahah Iemand die me kan helpen om te stoppen met staren naar dat streepje Ik geloof het nog steeds niet zonder pijltjes:
volgens mijn is dat een schaduw want aan de andere kant zit het ook van de C streep Als het een streep is dan zie ik er 4
Nog eentje dan Mini streepje voor controlelijn is blijkbaar vaker bij sensitests zie ik op google, andere lichte lijn stond net onder testvenstertje. Ik twijfel nu ook heel erg Ik denk dat ik 12 maart ovulatie heb gevoeld.. ben héél onregelmatig met mn maandstonden.. altijd tussen de 30 en de 60 dagen :-/
Ik zie ook 4 streepjes.. en moet de teststreep niet net zo dik zijn als de controle lijn ?? Ik heb geen ervaring hoor met deze testen.. maar ik zou toch als ik jou was nog een testje doen misschien van een ander merk..
als je zeker weet 12 mei je eisprong dan is je nod gemiddeld 14 dgn later! dus dan zou je nu 5 dgn overtijd zijn dus kan je al een CB doen !
Net naar apotheek gegaan.. CB was negatief vervelend... Ik bne ook niet 100% zeker dat ik dan ovulatie had..maar wel op dat moment iets gevoeld en enkel toen van die elastische slijmen gehad..
Ok maar uitgaande van je ei ben je 5 dgn overtijd Anders over 2 dgn een kruidvat test doen die zijn wat gevoeliger
Frustrerend en vervelend... Eergisteren was mn sensitest nog negatief.. dan vanmorgen klein lijntje..dan CB test negatief :-/