*** Negatief toch Positief ***

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Beebiej, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps ja inderdaad 10 mei !! hahaha vergeetachtigheid slaat nu al toe, hihihihi

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden

ik ben nu 7 dagen overtijd:( nog steeds geen positieve test. heb al heel veel merken geprobeerd, maar nergens positief. ik geloof er zelf niet meer in, maar mijn zus vertelde dat er best nog wat mensen pas heel laat positief testen. een vriendin van haar pas 3 weken later:$ hoop niet dat ik zo lang hoef te wachten op duidelijkheid hoor. voel wel van alles in mijn lichaam, maar ik heb hier al vaak genoeg gelezen dat je lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen. ik ga maandag nog maar eens testen en heb vandaag ook testen van matcare ultra besteld. ben benieuwd

3. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren echo gehad en ik ben niet meer zwanger.

Volgens de vrouw die de echo heeft gemaakt ben ik wel zwanger geworden in april, omdat het zwangerschapshormoon namelijk wel in mijn lichaam zit. Maar mijn ongesteldheid van 10 mei bleek tevens een miskraam te zijn geweest, vandaar de superhevige bloedingen. Mijn test was volgens de vrouw op 22 mei positief omdat het hormoon nog een paar weken in je lichaam blijft....nieuw voor mij.

Dames, wil jullie niet bang maken maar dit kan dus ook. Ik was zo blij omdat de verloskundige dacht dat ik al 7 weken zwanger was, krijg ik een echo is mijn baarmoeder gewoon helemaal leeg ! Dat is echt een flinke klap in je gezicht. Wees dus pas blij als je de echo hebt gehad zeker als je menstruatie gewoon doorgaat, wat dus bij heel veel vrouwen niets betekend, maar bij mij dus een miskraam betekende. Voel me nu in ieder geval zwaar klote !!

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Babywens :( sterkte !

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tot eergisteren ook negatief getest, inmiddels is er afgelopen donderdag bloed geprikt dus mag nu afwachten tot maandag/dinsdag, echter ga ik denk ik morgenochtend toch maar weer eens testen..

Deel Deze Pagina