Gisteren op 9dpo positief getest met kv. Vandaag getest met Z&K uiterst gevoelig. Je zou denken dat die duidelijker zou moeten zijn dan de kv van gisteren toch? Is dus niet het geval... Maakt mij meteen weer onzeker. Wat is jullie ervaring en kijk op mijn testjes?
Het is natuurlijk appels met peren vergelijken. Je kunt alleen (mogelijk) iets zeggen wanneer je met dezelfde testen test.
Ja weet ik idd alleen omdat de z&k zegt uiterst gevoelig te zijn, dacht ik dat die wel duidelijker zou moeten zijn. Overigens net met dezelfde urine een action gedaan en die blijft wit terwijl ik daar gisteren een streepje op had
Tralala, was die van de kv binnen de tijd? Ik heb gelezen dan die van z&k niet betrouwbaar zijn dus ik zou uitgaan van die van de kv. Als het binnen de tijd is verschenen heb ik goede hoop voor je! Misschien nog een doosje kopen en morgen ochtend en overmorgenochtend nog een keertje testen.
Ik test in de ochtend ook altijd lichter dan laat in de middag/ avond. Ik kijk altijd naar de kleur van m'n urine, vang t op in een plastic bekertje, als het heel licht is, doe ik de test niet. Ik zou echt nu even proberen te wachten, ook al is dat heel erg lastig, tot overmorgen.
Meid, je maakt jezelf echt gek. Ik weet dat het moeilijk is maar leg het vandaag even naast je neer en doe morgen ochtend weer een kv. Die kan je dan vergelijken met die van gisteren. Je bent pas 10dpo dus best kans dat heel veel testen nog negatief aangeven. Hoeft nog niks te betekenen. Ga leuke dingen doen vandaag meid.
Inderdaad met hetzelfde merk testen hoor! Helaas heb ik vaker zulke streepjes met de KV testen gehad en dat waren steeds vals positieve, ik plaste er geregeld streepjes op. Geef mij maar die van de Action, nooit vals positief gehad, was gewoon altijd wit, tot mijn daadwerkelijke positieve test. Over twee dagen nog eens testen, het lijkt wel of op beide een tweede streep staat namelijk. Succes!
Ja op allebei staat een streepje. Binnen afleestijd. Iets leuks doen zit er niet in, nu werken en straks naar de gyn, haha! Ga proberen vertrouwen te hebben. Morgen weer testen met kv!
Tralala: er staat wel een streepje, dat zie ik wel.. Ik zou er over een dag of 2-3 nog een doen en als die donkerder is, moet het goed zijn! Succes!
Zo is ie nu. Nog niet donkerder dus, maar ik weet eigenlijk niet of dat kan op deze termijn? HCG schommelt in het begin nogal heb ik begrepen?
Hcg schommelt niet, alleen doordat je met een dagelijkse test nauwelijks verschil ziet lijkt dat zo. Vind je eerste kv test het meest duidelijk. Ik zou dus over een twee dagen nog eens testen en dan zou je wel een duidelijke toename moet zien. Succes
Eerste lijkt op de foto idd duidelijker. Maar in het echt zijn ze gelijk. Eerste is natuurlijk ook helemaal opgedroogd, dat scheelt ook. Overigens zit hier wel een dag tussen hè, dus niet dagelijks
Ik heb de eerste paar dagen ook elke dag getest met de kv 2v5, ze lopen wel op maar nog minimaal. Gisteren leek hij zelfs weer lichter, maar nu ze allemaal tijdje ingedroogd zijn toch wel weer iets opgelopen. Maar ik ben er nog vroeg bij, realiseer me dat het nog geen knaller kan of hoeft te zijn. Voor jou geldt dat des te meer en ik vind m duidelijk genoeg. Komt goed!
Je test van 11 DPO is nog niet helemaal opgedroogd toch? Ze drogen namelijk altijd donkerder op. Ik denk dat je test van 11 DPO wel iets donkerder is, maar het blijft lastig beoordelen vanaf een foto Hoe was het bij de gyn?
Tacita ik hoop dat je gelijk hebt Ik zou al gelukkig zijn als ik de week doorkom zonder te bloeden. Bij mijn mk's had ik al vanaf 10 dpo zeer licht bloedverlies af en toe.
Ze zijn wel duidelijk hoor. En 11DPO is ook nog best vroeg! Hcg verdubbeld wel maar 50-100 of 500-1000 (na wat meer dagen) maakt wel uit in de verkleuring. Helaas kan je niks anders dan afwachten.
Diazz idd de test van vandaag moet nog ff drogen. Foto is wel pas na een uur gemaakt maar je ziet duidelijk dat ie nog niet helemaal zo droog is als die van eergisteren (logisch haha) Bij de gyn ben ik geen fluit opgeschoten: utrogestan doen ze niet meer (terwijl ik hier op zp niks anders lees maar goed), een LF van 9 zou voldoende moeten zijn (terwijl ik overal lees dat ie minimaal 10 moet zijn) en aangezien ik al een voldragen kindje heb moet het gewoon kunnen (hmmm.. "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"...) Heb wel een vroege echo gepland, die staat voor de 28e, dan ben ik 6+3 en volgens de gyn gaat het hartje tussen 5-en-een-half en 6 weken kloppen. We zullen zien of ik de echo deze keer haal....