Ik denk dat Hummeltje bedoelt dat je ronde 6 hebt staan, terwijl je pilstop januari 2014 was. Bij de meeste vrouwen zou dat dan nu ronde 12 of 13 betekenen en geen 6. Maar je hebt er vast een goede reden voor om 6 te hebben staan Ontopic: die test is echt helemaal wit in mijn ogen... Zou er deze ochtend nog eentje proberen! (zeker als jij zelf wat denkt te zien op 10 dpo 's avonds. Dan zou er op 11 dpo 's ochtends zeker iets moeten staan)
Ik zie helaas nog niets. Maar wat niet is kan nu nog zeker wel komen. Hummeltje ik begrijp jouw reactie op TO ook niet sorry!!
10dpo is met ochtendurine al veel te vroeg, laat staan met niet-ochtendurine... Waarom doe je jezelf dat in vredesnaam aan? Wacht tot minstens 12dpo om nog een keer te testen. Succes!
Dat hoeft niet altijd zo te zijn, ik heb een LF van 12 dagen, en heb al meerdere keren een positieve test met 9 of 10 dpo gehad. En hoezo doe je jezelf iets aan? Niet zo snel oordelen!
' mee eens!!! kan zeker wel ik heb met mijn zwangerschap van mijn vlindertje ook op 8 dpo al een licht streepje getest dus het kan zeker. Iedereen moet zelf weten wanneer je gaat testen. Ik ben blij dat ik het de afgelopen keren vroeg heb gedaan want zo kwam ik er wel achter dat ik vroege miskramen heb gehad, naast de miskraam van 8 weken. Ik duim voor je dat je testjes mooi op mogen lopen!
Maar als jij nog voor je NOD positief test en je wordt alsnog ongesteld, kun je toch niet spreken van een vroege miskraam? (even los van het feit dat het natuurlijk heel naar is dat je wel een positieve test in handen hebt gehad en de zwangerschap niet heeft doorgezet).
Niet helemaal mee eens meid, ik moest heel vroeg testen omdat ik utrogestan moest gebruiken, hoe vroeger de zwangerschap hoe beter. Ik vond het voor mezelf ook te vroeg want je maakte zelf helemaal gek, alleen vind ik dat iedereen daar voor zich zelf een beslissing moet maken. En dan zij wij er gezellig om te zeggen ja ik zie iets of niet haha. Maar dan wel op een menselijke manier want sommige reacties hier oeffff. Kan ik slecht tegen ( niet de jouwe overigens hoor )
hier met 10dpo een duidelijk positieve test gehad. LF maakt in principe niet uit, gaat om de innesteling, die kan vroeg zijn. tuurlijk, het is heel vroeg maarja. soms kan een mens de nieuwsgierigheid niet bedwingen... deze zie ik niets op helaas, beter wacht je 2 dagen, dan moet hij 2x zo donker zijn
Dat vind ik een ander verhaal Lolababy. Tuurlijk wil je het dan zo vroeg mogelijk weten, vanwege de Utrogestan. Maar heel veel zwangerschappen gaan nog voor NOD ten gronde, omdat de innesteling niet goed heeft kunnen plaatsvinden. Dus om dan te spreken van een vroege mk, vind ik gewoon niet terecht. Hoewel het natuurlijk heel naar is als je weet dat er wel wat heeft gezeten, maar niet door heeft gezet.
Dat klopt maar wat maakt het dan minder erg als je 1 dag voor je nod ongesteld word met positieve test of 1 dag na je nod. Blijft ten alle tijden nog erg vroeg dat klopt maar is aan ieder zich zelf om die keuze te maken toch. En als ik eerlijk ben vind ik het erg leuk om te zien als er mensen zo vroeg positief testen.
Tuurlijk maakt het dat niet minder erg en ik vind het ook leuk om positieve testen van anderen te zien. Ik weet hoe graag we allemaal zwanger willen worden. Maar dat staat los van dat ik het niet een vroege mk kan noemen als je positief hebt getest voor je Nod en alsnog ongesteld wordt. Ik heb uiteraard ook elke keer te vroeg getest 😉, maar was me er heel goed van bewust dat het toch nog in een menstruatie zou kunnen eindigen. En zelfs iets na mijn NOD was ik nog gereserveerd blij. Maar goed, dat is mijn mening en daar hoef je echt niet in mee te gaan. Ik vind het iig super fijn voor je dat je zwangerschap nu eindelijk goed verloopt.
Snap je helemaal hoor meid je heb ook helemaal gelijk alleen wetens we uit eigen ervaring hoe spannend het allemaal is. Hoop voor ts dat het positief word
Dat ben ik ook niet met je eens. Als een eitje bevrucht is en of het dan vroeg of laat fout gaat, het blijft een miskraam. Een hele vroege misschien, maar stel dat je dat elke maand zou overkomen ( overdreven gezegd ) dan is het misschien wel een teken dat er iets niet goed is. TS, hoop voor jou dat je snel een mooie knaller in handen hebt.
Ik ben het met Liana eens. Ik vind ook voor NOD geen miskraam. 1 op de 2 bevruchtingen gaat nog voor de dag dat je ongesteld moet worden mis. 1 op de 2!! We horen namelijk helemaal niet te testen voor die dag, daar waarschuwt bijna iedere arts voor. Maar omdat we dat wel allemaal massaal doen en al HCG kunnen oppikken vanaf 8iu weten we ineens van halve bevruchtingen waar we anders ook geen weet van gehad zouden hebben. Om het dan een miskraam te noemen als je doodgewoon ongesteld wordt op de verwachte dag vind ik een veel te groot woord en bijna een belediging voor vrouwen die echt zwanger geweest zijn en die kermend van de pijn een spontane miskraam hebben gehad, of een curettage, of die die vreselijke opwekpillen hebben moeten nemen.
Hm, sorry, ik zie na wat tuurwerk helaas ook geen streepje; 10 dpo in de avond kan nog aan de (te) vroege kant zijn, dus hopelijk over een dag of 2-3 met ochtendurine wel een aanwezig streepje Succes!
Moet hier toch even op reageren, snap helemaal wat je bedoel hoor, maar ik ben vanaf vorig jaar maart alleen maar zwanger geweest, allemaal vm en vier die waren na nod en zelfs een bij 9 weken. Waarom gaat een gyneacoloog dan verder zoeken doormidden ook die vroege miskramen. Dat het beledigend is voor vrouwen die verder zijn vind ik weer hard voor vrouwen die dus niet langer zwanger kunnen blijven. Heb ervaring bij beide. Doet namelijk erg pijn Wat mankeert mijn lichaam dan?? Snap echt wel wat je bedoeld, maar begrijp ook alsjeblieft de vrouwen die bezig zijn en het keer op keer fout gaat. Is psygisch ook een klap. Nietamin ben ik erg benieuwd naar de testen van Ts
ik zie wel wat.. maar gisteren zat ik ook in een topic te kijken waar je echt duidelijk een licht streepje zag staan en ook die zag niemand.. zullen idd slechte ogen hebben! vind dat zo raar dat de meerderheid die dan niet ziet en die ronde 6 waar der over vallen.. ze zal pas later begonnen zijn dan direct na pilstip of andere vorm anticonceptie en die vmk ben ik t ook niet eens. mk is een mk het is gewoon misgegaan wat maakt dan uit wanneer? en mocht je dat altijd zo hebben dan zou je daarmee naar de gynaecoloog kunnen gaan of fertiliteitsarts die kan dan onderzoeken doen waarom dit steeds gebeurd!