Negatief? Toch?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Debbie91, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Lieve meid, ik snap dat het lang lijkt. Maar gemiddeld is een jaar heel normaal. Ik zou me dus nog niet onnodig zorgen maken! Er hoeft helemaal niks mis te zijn met jullie. Succes de volgende ronde!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

He wat jammer zeg! Had het zo gehoopt voor je.

3. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het, een jaar is normaal... Toch is 70% binnen een half jaar zwanger... Had zo gehoopt dat het nu raak was. Ben overigens nog steeds misselijk, zal wel een buikgriep worden ofzo... Kan er ook nog wel bij...
    Bedankt voor jullie lieve reacties.

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Hee Debbie,

even een hartjeonderderiem!
    Ik begrijp je gevoel, velen denk ik; de wens is er en kan dan gewoon niet snel genoeg gaan. Een hoop positieve energie gewenst hoor! (en ja, ook hier een vrienden en familiegroepje die binnen 2 maanden zwanger waren, vond ons met 5 maanden ook al soort van traag; belachelijk natuurlijk, maarja, referentiekaders he ;) )

groetjes!

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat naar dat je ongi is doorgebroken :(
    Als je zwanger wilt worden duurt elke maand te lang. Dat begrijp ik heel goed.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Dikke knuffel.. ooit komt het goed! (Die klinken nu als loze woorden, ik weet het!)

Dus omdat jij geen gelijk krijgt in wat je een vroege miskraam noemt verwijder je je profiel?
    Buiten dat ik alles wat voor nod misgaat geen vmk vind, vind ik het getuigen van weinig ruggengraat als je daarom weggaat.

7. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    neeee jeetje meid wat klote zeg, hoopte zo op iets positiefs bij je.
    Geef niet op he meid.
    Dikke knufff

8. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh zo lief die berichtjes!
    We geven zeker niet op, maar vandaag is echt een klote dag. Languit op de bank met een warme kruik en een kop thee.
    Het is nu gewoon balen maar over een week gaan we weer met goede moed verder...
    Bedankt voor jullie steun hier dat doet me goed, hier zijn tenminste mensen die het écht begrijpen.
    M'n vriendin blijft maar dingen roepen als: je bent nog jong! Je bent pas bezig! Het komt vanzelf! Je moet het loslaten! Je maakt jezelf gek!
    Zij kan makkelijk praten ze was in 1 keer zwanger en is 10 weken geleden bevallen van een gezonde dochter...

9. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Dat is precies wat mijn nicht ook zei. En wat moest ik huilen toen haar kindje geboren was! Zij was 2 maanden eerder begonnen en het was in 1x raak. Nu had zij het kindje al en stonden wij nog met lege handen en geen een enkel zicht op een tweede streepje. 3 weken later testte ik positief.

Voor nu kan ik je alleen maar een dikke knuffel geven. Vandaag voel je je even heel k*t en is alles en iedereen tegen je voor je gevoel. Geef toe aan dit gevoel en voel je vandaag even heel zielig. Lekker op de bank met een dekentje, chocola een grote kop thee en de meest zielige dramafilm kijken. Vaak voel je je morgen dan weer een stuk beter en kun je er weer tegenaan. En wat een user zo mooi in haar handtekening had staan; iedere dag is een dag dichterbij je kindje. Voor velen zo ontzettend waar, maar helaas kunnen we niet zien wanneer. Maar ik vond het wel een hele mooie zin.

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat rot dat het is doorgebroken :( wat hierboven ook wordt gezegd.. het komt goed, je weet alleen niet wanneer.. dat maakt het moeilijk.

ik begrijp je gevoel.. ik ben sinds mei bezig en dat voelt soms ook als eeuwen (vooral het gedeelte na de MA). vandaag even uithuilen, lekker op de bank hangen en daarna weer verder kijken :)

11. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ts wat jammer zeg.
    Maar meis de hoop nog niet opgeven!

Dikke digi knuffel!

@de anderen; houd even rekening met elkaars gevoelens, het moet niet nodig zijn zo tegen elkaar te doen. Meningen zijn nu eenmaal verschillend. Maar er hoeft niet op een kwetsende manier tegen elkaar gepraat te worden.

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Oh debbie wat naar !! Ik zit ook in ronde 7 en heb ook dat gevoel... eeuwen bezig te zijn. Deze ronde weer niks.. nod woensdag maar test negatief... Zwanger worden is mij emotioneel behoorlijk zwaar gevallen. Van de 7 rondes heb ik 3x tuurstrepen gehad waarvan 1 x duidelijk. Daarvan denk ik ook dat het is misgegaan.. 😢het is en blijft een naar iets ... ik waande mezelf ook echt zwanger en dan is ongesteld worden gewoon vreselijk !! Meid.. we gaan gewoon door naar ronde 8 !! Hopelijk dit x meer geluk ! Gelukkig is de 1e en 2e wk altijd vrij relaxt voor mij.. geen stress, nog geen ei, heerlijk haha. Knuffel voor jou...

13. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind het naar degene die echt meerdere miskramen hebben gehad kwetsend dat je daar blijkbaar bij wil horen. En als je je account op zegt omdat je daar je zin niet in krijgt lijkt me dat nogal je eigen probleem.

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Inderdaad. En volgens mij is er objectief gezien niks raars gezegd, maar heeft desbetreffende persoon dat zo opgevat. Dat kan natuurlijk, dat is haar gevoel. Volgens mij waren we ook al lang gestopt met de 'discussie' trouwens. Maar dat terzijde.

15. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    #75 Debbie91, 12 jan 2015
    Laatst bewerkt: 12 jan 2015
    Jaa echt he...
    Wat vervelend dat je al een positieve test heb gehad, en dat het dan alsnog mis ging... Dan zakt de moed nog eens zo diep in je schoenen lijkt me... We moeten proberen er zo relaxt mogelijk in te staan natuurlijk, maar hoe langer het duurt, hoe meer de rare dingen door mijn hoofd gaan spoken...
    Tuurlijk, we weten dat er gemiddeld een jaar voor staat. Maar elke maand is er gewoon een teveel! En het ergste: Het is zo onzeker! Wij weten gewoon niet met 100% dat we mama worden. En wil het zooooo graag!
    Ik heb altijd al ''moedergevoelens'' gehad, altijd al geweten dat ik graag moeder wil worden. Die baby komt er ook, alleen hoop zo dat het van mij en me vriend wordt.
    Mijn vriend twijfelt een beetje of het misschien niet aan hem ligt en wil voor zijn gemoedstoestand (en natuurlijk ook mijne) langs de huisarts gaan en kijken of hij in aanmerking komt voor zaadonderzoek... Hopelijk om gewoon alles uit te sluiten, als we dan straks weten dat het met de zwemmers goed zit, dan kunnen wat geruster verder gaan...
    Bedankt voor je lieve bericht, dikke knuffel terug aan jou, en hoop op deze ronde een mooie Knalroze test voor ons!

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Veel sterkte Debbie! Dikke knuffel voor jou

Deel Deze Pagina