Dames, Ik hoef op dit moment nog even niet zwanger te worden. Dl is twee jaar en wil nog even wachten. Echter, is het condoom gescheurd. Ik had deze maand opeens tussentijds bruinverlies, nooit gehad. Dus vandaag een testje gedaan, mijn nod is denk ik over een dag of twee pas trouwens. Geen idee wanneer ik mn ei gehad heb. Maareh niemand die een tweede lijntje ziet toch? Alvast bedankt.
Een kruidvat tes 2v5 is het. Ik zeg eerlijk dat ikzelf ook het idee had iets te zien. Maar idd kan ook indrooglijn zijn toch? Heb wel echt krampen maarja dat had ik tijdens mijn eerste zwschap ook. Ik zal even af moeten wachten aangezien ik geen idee heb wanneer mijn nod is. Ben zo onregelmatig als wat.
Ik zie ook wel iets? Kv 2v5 geven laatste tijd wel vaker valse streepjes. Dus ga er vanuit dat hij negatief is.
Och en aangezien dl ook twee jaar duurde alvorens ik zwanger was, verwacht ik ook niet van een oepsie zwanger te raken.
Ik zou uitgaan van negatief. De heeeeel vage tuurstreepjes zijn over het algemeen alleen bij heel vroege testers. Maar je zou rond je nod de tweede test uit het pakje kunnen doen voor de zekerheid.
Ik wil nog even afwachten want geen idee wanneer mijn nod is. Ben wel behoorlijk misselijk al paar dagen, maar als dat met een zwschap te maken zou hebben, had ik dat terug moeten zien op de test.
Oh, je zei over een dag of 2, daar ging ik vanuit. Je zou ook rondom je eisprong kunnen zitten nu, daar kunnen testen ook een klein beetje (met vaag streepje dus) op reageren. En daar kun je ook wat misselijk van zijn.