Wie helpt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nath1986, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wss bestaan er al meerdere topics hierover maar vind ze niet direct..

Kort even ons verhaal:
    11 mei spiraal mirena eruit, cyclus begon op 16 juni.. dacht ik..

Op 29 juni terug menstruatie, op 11 juli toevallige controle bij gynaecoloog, ik dacht dat eisprong reeds geweest was maar er zat een eitje klaar dat vermoedelijk ging vrijkomen rond donderdag 13 juli.
    Laatste keer sex op zondag 9 juli.. lukt niet bij ons onder druk, omdat het moet omdat ovulatie eraan komt..

Sinds enkele dagen soms eens pijn in liezen, pijnscheuten in rug en heb het gevoel dat mijn borsten gezwollen zijn..
    Soms denk ik, het kan.. maar dan denk ik ook van Neen dat kan niet, 9 en 13 juli liggen te ver uit mekaar..

Zou een 2de kindje zijn en ik kan niet vergelijken. Bij mijn 1ste ben ik flauwgevallen op het werk en toen zei patiënt tegen mij, je bent toch niet zwanger

Dus vandaar de vraag, wie helpt of herkent dit?

2. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Spermacellen kunnen lang leven hè.

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Opzich kan sperma tot 5 dagen overleven in de baarmoeder volgens mij dus de kans is er altijd. Wanneer zou je kunnen testen?

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Alles wat je opnoemt lijkt mij niet van een zwangerschap te komen.
    Zou heel erg vroeg zijn.

Rond 13 juli ovulatie is ook een erg breed begrip. Kan dus de 11e gebeurd zijn maar ook de 15e. Snap je wat ik bedoel?

Hoe groot was het eitje bij de meting van 11 juli?

5. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Jah wanneer testen dat weet ik niet.. vroeger altijd rond 28 dagen dus dan zou het rond 27 juli zijn denk ik maar wie zegt dat die cyclus 28 dagen is

6. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Naja als je ei de 13de zou moeten zijn gesprongen (even het ziekenhuis aanhoudend) Dan zou je 14 dagen erna moeten kunnen testen of ongesteld worden. Het is wel wat vroeg voor symptomen. Maar het kan natuurlijk altijd. Helaas zit er niets anders op dan wachten

7. Glitters

Glitters Lid

16 dec 2013
    32
    2
    8
    NULL
    NULL
    Het kan altijd...ik weet van mijn eerste kindje dat ik weldegelijk al heel vroeg 'symptomen' had. Pijnlijke borsten (wat steeds heftiger wordt), pijnscheuten in mn lies, mentruatiepijn tijdens/rond de innesteling. Ik heb dit nu ook....En heb ook het gevoel dat ik zwanger ben. (dat had ik de vorige keer ook....) Maar goed, je weet t gewoon niet, tot je een positieve test hebt.
    Succes met wachten....

8. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Als je uitgaat van 13 juli eisprong zit je nu op 8 dpo. Er zijn vrouwen die dan heeel licht positief testen maar vaker niet dan wel. 12 dpo testen de meeste vrouwen wel positief (ook niet allemaal!) Dus ik zou, als je dat volhoud, dan pas testen. Succes!

Deel Deze Pagina