goedemorgen, Ik heb net een test gedaan van action. ik denk 9 of 10juli ei gehad te hebben (D.m.v ovulatie test) Alleen er staan geen duidelijke streepjes op Zou hij nog te nat zijn? Is namelijk al van 30 min geleden. Of gewoon een foute test er lijkt namelijk een barstje in te zitten of iets
Hij ziet er erg raar uit inderdaad, en aangezien de controle streep er ook niet staat kun je er niks mee.
Hoi Bil44, In principe als er geen controlestreepje komt dan is de test niet geldig! Handigst is om gewoon een nieuwe te doen. Veel succes!
nee deze test is niet geldig, er is geen controlestreep. Ik zou ermee terug gaan naar de action en nieuwe vragen, je betaalt niet voor kapotte testen. Succes!
Heb ik ook eens gehad bij diezelfde action test, dat er geen controle streep te zien was. Even nieuwe doen idd. Succes
Die barst is urine. Ik heb dat ook gehad bij mijn Action testen. Dat zag ik toen ik ze open maakte. Verder is je test sowieso niet goed dus inderdaad even een andere doen.
in die actiontesten zit een plastic schildje voor de test. Als je wil weten of t een barst is kan je de test openbreken en dat schildje er vanaf halen. Maar je hebt sowieso niets aan deze test, aangezien er geen controlestreep is. Als je ermee terug wilt naar de winkel is het overigens handiger om hem niet te slopen
Ik heb er nog eentje over nu dus ik ga die van het weekend maar proberen, Ik baal nu wel haha had er expres maar twee gekocht
Bestaat dat echt, mensen die terug gaan met een niet werken de zwangerschapstest ter waarde van 0,75 euro??
Ik ben er niet mee terug gegaan hoor haha, weet dat het is veel te vroeg is, maar toch maar een testje gewaagd, was te nieuwschierig Ziet er iemand iets? Ik staar me namelijk wat blind, soms lijk ik een schaduw te zien? Foto is na 3 min Soms zie ik niks Ik ga maandag weer testen. Als ik het volhoudt
Ik denk een heel licht lijntje te zien zelf in bepaalde hoeken/licht Maar ik ben bang dat het misschien een nep lijntje is? Of dat ik t zo graag wil zien dat ik het zie. snap je