Op welke dag zit je? En ik zie dat het 2 verschillende tests zijn? Maby later nog eens testen met CB?
En.ook maar een.ovu test gedaan vandaag die was zo teststreep stuk duidelijker dan controle op de zwt zie ik beide een.lichte streep
Ik zit op dag 43 heb wel wat symptomen zere gevoelige boobs en ze lijken groter ontzettende steken in.mijn lies al twee dagen.maagzuur opgeblazen gevoel savonds veel plassen
Bovenste is predictor he? Veel meiden hier vertrouwen die testen niet, geven valse streepjes, zelfs met kraanwater :/
Hoorde dat vaker van de predictor heb daarom.nu.kruidvat gedaan al 3 alle lichte streepjes net bij ha geweest die vond het ook raar volgens mijn ovutesten hen ik. 1,5 week geleden mijn ei gehad. De ha zei dat ovu testen eerder knallen.op zw dan zw testen. ik mag nu nog bloed gaan prikken. heb volgende week woensdag afspraak bij gynecoloog ivm zwanger worden die moest ik laten staan dus waarschijnlijk pas volgende week echt duidelijkheid. heb echt enorm trekkende steken in mijn beide liezen .
Predictor is een *** test. Kruidvat zie ik persoonlijk niks op. En de ovu knalt idd maar dan denk ik ... Dan had je ook iets op een hcg test moeten zien. Soms springt een ei niet de eerste keer dus die theorie kan ook nog dat je nu je ei hebt. Maar je zit al op dag 43 he? Dan is het ook zo laat. Is het voor jou geen goede optie om eens te gaan tempen?