Negatief, verkouden, flink loopoor maar mag niet op spreekuur

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mamavan2SE, 21 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik mag toch aannemen dat je huisarts ze dan wel op een moment ziet dat er geen andere mensen in de wachtkamer zitten?
    Wij zien echt wel kinderen met koorts en hoesten en als we het nodig vinden dat ze beoordeeld worden en ze zijn niet getest dan ontvangen we ze op een moment dat er zo min mogelijk mensen in de praktijk zijn. Liever nog in een aparte ruimte die goed geventileerd kan worden. Wij hebben iets te vaak met achteraf positieve patienten in de wachtruimte gezeten en dat heeft best consequenties en dan zou ik het raar vinden als een praktijk het normaal vind dat er hoestende kinderen met ook nog koorts in een wachtruimte bij andere mensen wordt gezet.

Felice, Neuzeke, Liekje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Mogen gewoon op spreekuur komen. Er zitten sowieso nooit veel mensen. Hij draagt niet eens een mond masker

3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Klopt hier houdt het hoesten aan
    Het is al wel flink minder dan vorige week. nog op bepaalde momenten
    Als ze zich druk maakt
    Als ze net wakker wordt
    Soms in de nacht nog.

haar loop oor is er nog steeds. elke avond maak ik haar oortje schoon, het is minder gevoelig al wel.
    ze zegt er ook niks meer van

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat vind ik raar en ik zou het echt niet prettig vinden om zo te moeten werken.
    Dan maar iets voorzichtiger en soms wat omslachtiger maar dan blijft het voor iedereen veilig en verantwoord.

Deel Deze Pagina