Ik mag toch aannemen dat je huisarts ze dan wel op een moment ziet dat er geen andere mensen in de wachtkamer zitten? Wij zien echt wel kinderen met koorts en hoesten en als we het nodig vinden dat ze beoordeeld worden en ze zijn niet getest dan ontvangen we ze op een moment dat er zo min mogelijk mensen in de praktijk zijn. Liever nog in een aparte ruimte die goed geventileerd kan worden. Wij hebben iets te vaak met achteraf positieve patienten in de wachtruimte gezeten en dat heeft best consequenties en dan zou ik het raar vinden als een praktijk het normaal vind dat er hoestende kinderen met ook nog koorts in een wachtruimte bij andere mensen wordt gezet.
Mogen gewoon op spreekuur komen. Er zitten sowieso nooit veel mensen. Hij draagt niet eens een mond masker
Klopt hier houdt het hoesten aan Het is al wel flink minder dan vorige week. nog op bepaalde momenten Als ze zich druk maakt Als ze net wakker wordt Soms in de nacht nog. haar loop oor is er nog steeds. elke avond maak ik haar oortje schoon, het is minder gevoelig al wel. ze zegt er ook niks meer van
Dat vind ik raar en ik zou het echt niet prettig vinden om zo te moeten werken. Dan maar iets voorzichtiger en soms wat omslachtiger maar dan blijft het voor iedereen veilig en verantwoord.