vreemd geval

Discussion in 'Zwanger worden' started by bakegirl, Apr 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bakegirl

bakegirl Bekend lid

Feb 24, 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit een beetje met een gevalletje van wat moet ik hiermee. Ik heb vorige maand een miskraam gehad. Deze maand ging mijn nod voorbij en er gebeurde niets. Testje gedaan met 7 dagen overtijd, maar die was negatief. Na 10 dagen overtijd begon het heel lichtje oud (bruin) bloedverlies. Dat heeft 4 daagjes geduurd en nu weer helemaal niets. Geen helder (rood) bloedverlies. Was dit nu een menstruatie of kan het ook innestelingsbloeding geweest zijn?

2. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Ik heb ook een rare cyclus gehad met maar 3 dagen bruinverlies en verder niets... Bleek gewoon mijn menstruatie te zijn. Soms maakt je lichaam het wel heel onduidelijk en frustrerend voor je!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je cyclus kan inderdaad van slag zijn na een miskraam.

Ik zou nog eens testen. Mocht die negatief zijn, dan is het in elk geval geen innestelingsbloeding, maar was het gewoon een lichte menstruatie en is je cyclus weer opnieuw begonnen. In het laatste geval kun je je dan richten op je aankomende eisprong.

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Na een miskraam kan je cyclus van slag zijn... bij mij duurde het ook twee weken langer na de mk voordat mijn ei sprong.. Misschien kan je ovu testen gebruiken om te kijken wanneer je ei springt?

5. bakegirl

bakegirl Bekend lid

Feb 24, 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een tijdje geprobeerd te temperaturen, waar ik eigenlijk niet echt veel van snap. Misschien ook wel i.v.m. de mk eerst hoge temp dat na 1,5 op liep naar boven om met 2 weken ineens 0,7 graad daalde. Vlak voor dat ik ongi moest worden liep het weer 2 dagen ietsjes op en mijn nod daalde hij iets. 4 dagen erna was hij ineens 0,3 graden hoger dan de dag ervoor. Als dat mijn eisprong was, zou ik zou ik vandaag pas ongi moeten worden en zit de bloeding meer rond de tijd dat de innesteling plaats vind.

Ik had hiervoor geen ervaring met temperaturen en heb het eigenlijk alleen gedaan i.v.m mijn huisarts die wou dat ik alles goed bij zou houden. Ben er vorige week mee gestopt omdat ik niet meer elke dag op dezelfde tijd kon testen (en ik lees overal dat dat toch redelijk belangrijk is, half uurtje verschil kan, maar een paar uur verschil in niet erg handig) en omdat ik er eerst helemaal niets meer van snapte. Nu een week laten nog steeds niet echt, maar zoals je hierboven leest misschien al iets meer.

Misschien deze week nog een keertje testen?

Share This Page