Misschien een goed idee voor mensen die niet makkelijk aan zwangerschapskleding kunnen komen in de buurt (zoals hier in Zeeland, je zoekt je verloren) Ik heb net een mail van H&M gehad dat je nu online kunt shoppen. Ik ben gelijk gaan kijken en jawel, ze hebben ook zwangerschapskleding! En nog leuke ook (vind ik dan) Heb al wat besteld. Er is niet zo heel veel uitzoek, maar wel leuke kleding. Voor zwangerschapskleding bij H&M moet ik anders helemaal naar Breda, dus ik ben er hartstikke happy mee! Je moet wel eerst inschrijven geloof ik, anders doet hij het niet.
Hey, ik heb die mail ook gehad. Vond het erg leuk en heb ook een bestelling gedaan, ook voor de kids! Groetjes Cellie.
www.hm.com en dan even doorklikken naar shop. Je moet wel even wat gegevens invullen voor je erin kan.
Nou meiden, Ik doe alles netjes invullen ook de geboortejaren van mijn meiden zegt ie dat ik 2 cijfer moet invullen dat doe ik toch ?????????????? Wie weet er raad mee
Ik zie net in de mail dat je eerst moet aanmelden voor de HM newsletter. Als het goed is krijg je dan ook zo;n mail en kun je wel shoppen.
kheb me ook aangemeld voor de newsletter en een mail gekregen, maar kan nog steeds niet shoppen moet ik iets speciaals aanklikken misschien? Kunnen jullie er al wel in? liefs Petra
Ik heb nog even gekeken, maar ik zie ook niet hoe jullie erin kunnen. Misschien krijg je hem alleen als je al lid was? Maar ze zullen je nog wel een mailtje sturen binnen een paar dagen denk ik, tenslotte willen ze zoveel mogelijk klanten.
Ik heb die mail ook gehad Helaas beetje laat voor zwangerschapskleren Want ik moest er helemaal voor naar Eindhoven... Maar online shoppen is altijd leuk he @ Pjetje: als je je aangemeld hebt als lid zul je binnenkort ook wel een mail krijgen! Trouwens ik zie in die mail ook staan dat alleen leden nu al in de shop mogen. 3 augustus opent de shop voor anderen.
ik heb weer eens niet goed gekeken in mijn mail haha, er staat een link in voor leden, dan kom je direkt in de online shop!! Kheb gelijk al wat besteld Thanx voor de tip!!!! liefs Petra
hee vreemd.. ik krijg altijd de newsletter, maar heb hen niet gehad nu.. wanneer hebben jullie die gekregen ?? zodat je in de online shop kon?
zag laatst dat ze bij de wehkamp tegenwoordig ook positiemode kopen. Geloof dat je er deze week een buikband bij krijgt. Ben zelf (Nog) zwanger dus geen ervaring mee.