Heb vanochtend getest, maar helaas negatief. Ik wacht gewoon nog ff rustig af, en, mits de duivels niet ondertussen doorkomen, dan test ik zondag gewoon nog een keertje. No worries... Dusse...: wacht maar gewoon ff af Kyra.
ik word en zo moe van he nog niks en ik ben ook zo snel sorry hoor snik snik huilerig ik weet niet wat er is gisteren was me vriend jarig dus waren we allebei lekker vrij vandaar ook niet op het forum maar rond 4uur had ik het even niet dit moest nog gebeuren en dat je weet wel hoe dat gaat gggrr en toen ja hoor huilen maar ook slaap ik vreslijk slecht de laatste mensen gingen om half 11 weg we moesten nl allemaal weer werken donderdag vandaag dus we gingen om 11 uur naar bed en om half 2 was ik nog wakker en om 6 ging de weker gggrrrr nog maar even volhouden vandaag tot half twee werken liefs kyra
hoi kyra ik heb gisteren een test gedaan na 5 negatesten en ja hoor zwanger ook mijn eerste ronde dus het kan wel hoor meid wanneer was je laatste ongi die van mij op de 10 van juli en gisteren pas de eertse pos. test dus succes meid mis. geeft dit je een beetje vertrouwen liefs diana
ik ben 3 juli gestopt met de pil dacht juni maar gisteren keek ik op mijn kalender en daar stond 3 juli 10 juli geworden en gistren 1e positieve test en ik heb aphothekers gebruikt dezelfde die de huisharsten (vaak) gebruiken liefs en laat het ff weten hoelang ben je nu overtijd meid
11 juli was me laatste pil 16- ongi dus zou ik de 12 of 13 ongi moeten zijn 8 en 14 beide negatief maar ik ben zo emotioneel de laatste tijd en heb een gek gevoel in me buik bubbels kriebels ggggrrr en hoofdpijn liefs kyra
Houd moed Kyra, die slechte nachtrust doet je natuurlijk ook geen goed waardoor je al weinig kan hebben (dat heb ik tenminste altijd)
@Kyra Het is echt waardeloos om negatief te testen als je hoopt dat je zwanger bent. Wij dachten ook dat het de eerste ronde gelukt was. Maar helaas, zowat elke dagt geklust en toen wachten, even voor NOD getest-negatief, 2 dagen overtijd-negatief en toen ongi... Wij zitten nu in de tweede ronde en de periode van wachten is weer aangebroken...Ik weet hoe je je voelt en zal ook voor jouw duimen Liefs, Velobabe
@Kyra75 Bah, echt vervelend voor je. Maar toch: een nieuwe ronde, nieuwe kansen... @Danielle1979 Weet jij al wat? Groetjes, Velobabe
hi van de week posi test en nu negatief getest,ik denk nof ff wachten en dan weer testen,nog steeds geen