wil dit iets zeggen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by cheriseken, Dec 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cheriseken

Aug 21, 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens FF is mijn eisprong geweest op 15/12. Dus ben ik aan het aftellen om een test te kunnen doen.

Maar nu was ik deze nacht zo slecht... Heb elk uur gezien, kan amper blijven liggen. Had een opgeblazen buik en gevoel dat ik elk moment kon overgeven. Dus telke keer uit bed naar de wc. Zat duidelijk met de diarree. En heb ook moeten overgeven.
    Heb dit nog nooit gehad, zo een ganse nacht door. Dus geen flauw idee hoe het komt. Alleszins ligt het niet aan de drank, want heb niets gedronken. En slecht gegeten zou kunnen, maar ik ben de enige die daar last van heeft/had.

Nu deze morgen opnieuw temperatuur gemeten en die was 37,18. Nog nooit zo hoog geweest. De temperatuur is nu wel maar gemeten na 2, max 3u vast slaap...

Klinkt dit soms bekend bij iemand ?

Bovendien heb ik ook altijd mijn temp ingevuld op mijn smartphone, maar die geeft wel een andere datum van ES aan. namelijk 21/12. Dus welke moet ik nu geloven. Welke denken jullie ?

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja kan van alles zijn maar om je een beetje hoop te geven, afgelopen twee zwangerschappen had ik er ook last van en was het duidelijk van de innesteling.

3. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

wil absoluut niet "lullig" overkomen maar het kan ook de buikgriep zijn...

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb ook al een aantal dagen een opgeblazen gevoel en misselijk en pijnlijke borsten,had ik eerder ook als ik ongi moest worden maar nu voelt t anders,
    succes dan maar en hopen;)

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Kan een vroeg zwangerschaps symptoom zijn maar lijkt me erg vroeg en onwaarschijnlijk aangezien het pas net ingenesteld kan zijn en de HCG nu nog onmeetbaar laag is. (HCG word je misselijk van)

Denk eerder dat je wat verkeerd gegeten hebt of een lichte buikgriep hebt opgelopen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Hier sluit ik me bij aan .

Share This Page