Is dit een dikke goede plus hoe het moet zijn? Het minnetje is er altijd toch? Het gaat toch om het verticale streepje? Dus hoe dikker hoe meer hcg? Voor de duidelijkheid zet ik mijn eerste testen ook even erbij. I know, hoe erg kan je twijfelen...maar ik kan het gewoon allemaal nog niet geloven
Pffff, ik kan het gewoon nog steeds niet geloven, en we zijn al 2 dagen verder sinds de eerste test Morgen NOD, ik ben blij als die dag eenmaal voorbij is en vlekkeloos verloopt... Ik durfde niet eens meer te dromen ooit nog eens zwanger te zijn, was zo bang geworden na 7 maanden proberen (ook al is dit niet ECHT lang)
PFffffffffffffffff stomme clearblue plus, de verticale lijn meet het hcg toch? Dus dat deze dikker is dan de verticale lijn betekent meer hcg toch? Daarna kap ik echt met die testen
Hoe dikker de verticale lijn hoe beter! Streep is een stuk donkerder dan je eerste test, mooi hoor. Gefeliciteerd!
Mooie test!!! Gefeliciteerd, lekker genieten nu hoor en niet meer testen want het is wel heeel duidelijk dat je echt zwanger bent!!