Lieve meiden, Ik heb net een positieve ovulatie test gekregen om 12.00uur. Wat is nu het beste tijdstip om gemeenschap te hebben. Is het te laat als het vanavond gebeurt? Ben zo bang dat we te laat gemeenschap zullen hebben we zijn 20 maanden bezig en het wil maar nog niet lukken.. dit is trouwens de 2x keer dat ik ovulatie testen gebruik. Het test streepje is donkerder als het test streepje dus het kan niet positiever! Als iemand me kan helpen met m'n vraag, heel graag. Liefs wolkjuh
Bij een positieve ovutest, springt je ei over 24 tot soms wel 48 uur. Als je per ce moet vrijen, doe het dan de komende dagen elke dag. Veel plezier!
# Dank je wel vlinderbloem voor je snelle antwoord. Waar ik zo bang voor ben is dat het eitje misschien al vannacht is gesprongen of nog erger, gister avond. Dan kan het eitje namelijk zo weer verdwijnen. Zal mijn best doen om m'n man te bereiken want die zit nu op een vergadering. Om hem daarmee te storen? Al zal hij het me wel kwalijk nemen als ik het niet doe. Ohhh ik maak mezelf gek. Word er gewoon zenuwachtig van # Sucre : jij ook bedankt voor je antwoord, we gaan ons best doen
ik heb toevallig net zelf een ovutest gedaan en hij is positief. In de bijsluiter staat dat je ei dan in de komende 24-36 uur gaat springen. Als je vanavond klust is dat volgens mij ook goed hoor. succes
Haha, ik bedoelde niet meteen dat je je man halsoverkop van zijn werk moet halen hoor, maar gewoon als hij thuiskomt en jullie even de tijd hebben.. Ik snap je zenuwen hoor.
Bedankt, jij ook erg veel succes Gekke vraag denk ik maar hoe lang blijft het eitje rond zwemmen voordat het weer verdwijnt?
Weet dat je dat niet bedoelde meid haha Hij werkt toch in de buurt, en hij wilt het juist zelf. Fijn dat je het begrijpt
Dus je bent ruim op tijd als je ontspannen aan de klus gaat vanavond! En morgen. En overmorgen. Want nu is je ei waarschijnlijk nog niet eens aan het zwemmen.
@wolkjuh vanavond is zeker ok. ik begrijp je zenuwen heel goed hoor: van zodra ik een positieve ovu test zie (of soms zelfs: denk te zien) dan kan het niet snel genoeg gebeuren ... veel plezier! mirza
Word gelijk ontpannen van jouw bericht 8) Daar zeg je me iets, vorige keer dat ik een positieve ovutest had gekregen gingen we direct aan de klus en daarna niet meer, (een dag of 3 later) dus we hebben het fout gedaan. Las trouwens net het artikel van natasja bovenaan de topics : 'we vrijen al jaren verkeerd' interessant stuk.
En weet je wat het ook is, had niet zo snel een positieve test verwacht. Want vorige keer had ik op dag 15 van mijn cyclus een posi, en nu zit ik nog maar op dag 12. Dus vandaar dat ik even in de stress schoot dank je wel, zal wel lukken
Gewoon lekker vanavond klussen en morgen nog een keer, dan moet het optijd genoeg zijn hoor! Na een posi test komt je ei op z'n vroegst pas na 24 uur! Dus tijd genoeg, geniet ervan
Whoehahaha ik krijg van die visioenen dat ze dr man gaat bellen op het werk in een vergadering, hij rent weg met een of andere smoes, er word geklust en hij rent weer terug naar zijn werk...LOL Anyway.................als je ovutest posi is gewoon zsm klussen wanneer jullie het willen en zin hebben....(maar wel binnen 24 uur hihi)
Dank je voor je reactie sterretje. Dit keer word het 3x achter elkaar klussen en hopen we dat het dan raak mag zijn.
Mallerd Heb hem uiteindelijk niet gebeld, en als ik hem zou bellen zou hij heus niet linea recta aan komen racen hoor haha. Maar dan zou hij wat eerder thuis zijn s'avonds. Oh geloof me vanavond gaat het gebeuren, de wil en zin is er zeker Jij ook bedankt voor je reactie mamakitty
wolkjuh! goed nieuws, je hebt nog genoeg tijd! je piek is nu, en die duurt 24 tot 48 uur. dan springt ei, en dat leeft 12 uur. kortom, inderdaad 3 dagen achter elkaar= super getimed! succes, jullie zijn al lang bezig dus ik gun het je onwijs! liefs klingel
Misschien is het wel leuk voor je om dat topic te lezen met de titel: "aan alle zwangere meiden weten jullie je kluspatroon nog?." Te vinden bij 'zwanger worden' waar deze topic ook onder valt. Ik vond het leuk om te lezen. Ik ben zwanger geweest (helaas miskraam) dmv insemeninaties. We insemineerden op de dag dat ik een duidelijk positieve ovulatietest had. Die was dan 's ochtends om rond uur of 10 positief en ik insemineerden die keer 's avonds rond een uur of elf. Daarna niet meer geinsemineerd maar direct op vakantie gegaan (wellicht is dat de gouden tip? Direct na het klussen/insemineren op vakantie gaan ). Ik ben in ieder geval van die keer zwanger geraakt. Helaas is het maar van korte duur geweest. Succes allemaa!
goeie tip lola wat ook heel leerzaam kan zijn is: het topic 'temperatuurkaartjes van zwangeren' bij het topic 'temperatuurkaartjes'. hier kan je niet alleen de temperaturen zien van de zwangeren, maar ook wanneer ze om hun ei heen geklust hebben! opzich kan je hieruit ook afleiden dat alles en niets mogelijk is.. er zijn meiden die 8x klussen, en raak, en er zijn meiden die 5 dagen voor ei EEN x geklust hebben, en raak! het helpt mij wel niet teveel te stressen over hoe vaak en wanneer.. als je maar zeker weet dat je het vlak voor je ei gedaan hebt! wij hebben het op dag 3,2,1 voor ei gedaan. misschien vanaaf op dag 0 nog 1x.. meer voor het zekere gevoel wens je veel (klus)succes! liefs klingel