zwanger en bios

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stiefmam02, 19 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    goedemorgen dames,

wat ik mij afvraag, mag ik nu ik zwanger ben wel naar enge horrorfilms in de bios?
    ik wil vanavond naar de film evil death, een nieuwe thriller in de bios en schijnt heel eng te zijn.
    ik wil natuurlijk niet dat t gevaren heeft voor me kleine meid!

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik zou niet weten waarom niet, tenzij je in paniek raakt omdat je het zo eng vind maar dat zal wel meevallen neem ik aan.

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik zou ook gewoon gaan!
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik naar de film The Expendables gegaan. Ik ging toen bijna met verlof. Het was een vrij luidruchtige film met veel explosies en dat merkte ik. Hij was erg druk. Volgens mij vond hij het niet heel leuk:) Maar zover ik weet heeft het hem geen kwaad gedaan haha

4. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat het wel meevalt. Dan zou je 9 maanden geen spannende dingen mogen doen. Een beetje gezonde spanning kan echt geen kwaad lijkt me. Chronische stress moet je zien te vermijden, maar dat doe je juist met een avondje bios. Is toch ook een beetje ontspannend? Genieten maar :)

5. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha tuurlijk kan dat geen kwaad! Is toch niet zo dat die kleine meekijkt..
    Maar zou er wel rekening mee houden dat je een stuk gevoeliger bent..
    Ik kijk geen horrorfilms meer omdat ik er nu niet zo goed meer tegen kan door de hormonen.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarom zou je niet naar de film kunnen....;)

Je bent 'gewoon maar' zwanger hoor...

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik ben bij mn eerste zwangerschap rond de 25 weken naar de bios gegaan, gewoon een komedie. Maar mn zoontje reageerde meteen op het geluid en heeft de hele film lopen schoppen. Denk dat het toch niet echt prettig voor hem was.

8. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    het is ook niet dat ik niet twgen enge films kan. maar toch wel veel schrikmomenten in die film. maar dan duik ik toxh wel weg zodat ik het niet zie. mocht het toch niet kunnen is dit gewoon de laatste keer dat ik naar de bios ga.

9. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ben gisteravond nog geweest, gewoon doen hoor! Mijn meisje bewoog niet heel veel meer dan anders, ik geloof niet dat ze er erg last van heeft gehad.

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Het eninge probleem wat ik had als ik enge dingen keek is dat ik heel eng ging dromen. Toen ik zwanger was droomde ik extreem levendig en dat was geen pretje als ik een horror had gekeken.
    Normaal ben ik gek op dat soort films en series als csi bones ed. Maar ben er op den duur echt mee gestopt hihi werd gek van de nachtmerries. :-D

Groetjes paula

11. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Ook hier wordt gewoon naar enge films gekeken.
    Jaa, ik merk wel dat ik nu door de hormonen meer schrik, maar ik heb niet het idee dat de kleine dat vervelend vindt. Je moet gewoon kijken wat jij prettig vindt. Vind je het na het bezoek van de bios toch niet prettig dan moet je het de volgende keer niet meer doen. En anders gewoon lekker genieten van de bios uitstapjes ;)

12. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    dat was ook mijn eerste gedachte:)

We hoeven echt niet 9 maanden op een schommelstoel te zitten met een breiwerkje in de hand (al denken sommige zwangere en buitenstaanders van wel)

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik zie niet in waarom horrorfilms in het bijzonder een probleem zouden zijn....

Deel Deze Pagina