Heel veel sterkte voor vandaag en de moeilijke tijd die komen gaat! Wat een ontzettend verdrietig nieuws voor jullie en jullie lieve kleine meid (wat een prachtige naam trouwens).
Ik lees net pas dit topic met tranen in m'n ogen.... Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht te wensen de komende tijd. Ik zal aan jullie denken
lees het nu ook pas. jeetje... weet even niet zo goed wat ik moet zeggen... krijg er gewoon tranen in me ogen van... ik wil jullie in elk geval heel veel sterkte wensen
Ook ik heb tot nu toe niks gezegd maar wel gelezen.. Ook diep ontroerd en wilde jullie even succes en sterkte wensen! Lieve groetjes, Esther
Hier vandaag aan jullie gedacht, heel veel sterkte voor de komende tijd. Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven
Oh, wat een verschrikkelijk bericht, ongelooflijk wat jullie moeten meemaken. Inmiddels zul je bevallen zijn. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en gecondoleerd met dit vreselijke verlies.
Hopelijk is de bevalling er een geweest zonder verdere problemenen en kunnen jullie nu werken aan omgaan met dit vreselijke verlies! Heel veel sterkte toegewenst..
Hopelijk is het allemaal 'goed' gegaan, voor zover je het goed kunt noemen in deze... Heel veel sterkte nogmaaals iig
lieve allemaal, En dan ben je weer thuis. Leeg en verdrietig om alles wat binnen twee weken is gebeurd. Van die negatieve echo tot aan gisteren de geboorte van onze kleine Fay. Nu in bed met de laptop om toch dit verhaal te delen. Het helpt mij verwerken en ik vind dat jullie allemaal zo hebben mee geleefd, zonder dat we elkaar kennen. Een ding hebben we gemeen. We zijn allemaal moeders of willen graag moeder worden. En dan weet en voel je: je kindje weer moeten loslaten is zo pijnlijk, hoe klein of groot het al is.... Maandag 10.00 Radboud We hebben een gesprek met een super lieve hoofdverpleegkundige. Ze legt alles rustig uit. We hebben de beschikking over een verloskamer met extra bed en badkamer. Ver van de gewone bevallingen vandaan, gelukkig. Vanaf 1100 infuus om contracties op te wekken. Na 4 uur nog niks gebeurd. Dosis omhoog met factor 4. Inmiddels 1600 en halve cm ontsluiting. Rond 2100 is de pijn erg heftig. Ik mag een ruggenprik. Rond 2200 zou men de prik geven maar het was erg druk. Intussen toch maar alvast een morfine shot. Helaas hielp het niks en gaf als bijwerking enorme misselijkheid en braken. Rond 0.00 nog geen ruggenprik. Pijn was zo erg. Pas om 3.00 ruggenprik gehad. De pijn zakte en konden even slapen. al kan dat bijna niet want elk kwartier gaat er wel een piepje of alarmpje. Even rust dus tot 8.00. Toen weer erg misselijk maar geen pijn. Ineens erg braken en tijdens dit nare gedoe ineens plop, daar was ze al. We waren zo verbaasd. Zo onverwacht. Dacht dat het nog uren zou duren. Ze is geboren in het vlies met alles erop en eraan. Mijn partner heeft als eerste gekeken. Ze hebben haar schoon gemaakt en haar in een doek aan mij laten zien. eerst vond ik het eng. Maar beetje bij beetje durfde ik te kijken en vond ik haar prachtig. Zo piepklein en alles erop en eraan. 26 cm . De neus van papa en de lange benen van mama. We hebben nog lang gekeken en vast gehouden, foto's gemaakt en voetafdrukjes. We hebben daar afscheid genomen. In een rolstoel naar de lift. Lena de geweldig lieve verpleegster liep mee en nam afscheid , ook met tranen in haar ogen: Ze zei : ik hoop dat ik jullie nog eens zie maar dan niet met lege handen naar huis............ Heel veel liefs Ellen Dag kleine Fay je blijft onze "Fee"! Altijd op onze schouders kijk jij mee!
Met tranen in mn ogen heb ik je verhaal gevolgd... Heel veel sterkte meis! En wat een mooi verhaal heb je hier neergezet... gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje en wat verschrikkelijk dat jullie haar zo snel weer moesten laten gaan...
Jeetje wat is de bevalling heftig geweest voor jullie. Fijn dat je naar haar hebt kunnen kijken en dat ze zo mooi was. Nu heel veel sterkte met het verwerken van de heftige tijd en het grote verlies.
Ik lees nu pas je verhaal en zit hier met tranen in mijn ogen... Ik vindt het ontzettend knap/dapper hoe jij hiermee omgaat, voor zo ver dat ueberhaupt mogelijk is. Ik wens jullie de komende tijd heel erg veel sterkte toe om het verlies van jullie lieve Fay (wat een prachtige naam) een plek te kunnen geven.
Pfffff geen woorden te vinden om te vertellen hoe erg ik dit vind voor jullie! Kan jullie alleen heel veel sterkte wensen met dit grote verlies van Fay!! Sterkte!!