Wat ontzettend mooi van je kinderen.. Daar mag je zeker heel trots op zijn. Maar ook op jezelf. Wat kom jij sterk over zeg! Hoe is het maandag gegaan? Liefs, wendy
Hoi Wendy, Mijn verhaal over maandag staat op blz 14. Dank je wel voor alle lieve woorden. Iedereen dank je wel, Ik hoop zo dat een ieder die nu zwanger is een heel mooi gezond kindje krijgt! Dat is jullie zo gegund! Wij hebben samen geweldige kinderen en Fay is daar een van ! hoe piepklein ook!
Wat lief van je! Ik vind je een heel sterke vrouw. In ieder geval veel sterkte en ik wens jou met je gezinnetje al het geluk van de wereld toe!
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen.. Zit met tranen in mn ogen.. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je bewonder voor je kracht en dat ik je veel sterkte wil wensen de komende tijd...
Tjee, hoe heftig is jullie verhaal! Ik vind het heel knap hoe je hier verteld over alles wat je is overkomen de afgelopen weken. De tranen rolden over mijn wangen, ik word hier zo emotioneel van. Wat een prachtig kado van je kids, wauw..een klein trots zusje en dochtertje kijkt naar julllie vanuit boven! Ik wens jullie veel kracht toe om hier mee om te kunnen gaan. Liefs Selle