Negatieve avondtest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sofie21, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Hoi meiden ik had eergisteren een positieve zwangerschapstest maar ik kon het niet laten en heb er net 1 gedaan van kruidvat en die is negatief zou het kunnen zijn dat er nog te weinig HGC in me bloed zit ik zal het morgen of overmorgen in de ochtend doen ben gestopt met de pil 4 weken geleden en nog niet ongesteld geweest alvast bedankt

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Avondurine is heel erg verdund, dus is normaal dat je in het begin dan negatief test.
    Morgenochtend is beter. Ik teste een paar dagen na mn nod pas de hele dag positief.

Maar als je al een positieve test hebt gehad, gefeliciteerd!

3. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Je kunt het beste testen met ochtendurine, daar zit over het algemeen het meeste HCG in omdat je urine dan geconcentreerd is. Je zou eventueel ook overdag kunnen testen als je ongeveer 4 uur niets drinkt, maar meestal werkt de ochtend het beste. Dus als je nog een testje in huis hebt zou ik zeggen, probeer het morgen nog eens, succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent nog maar kort gestopt met de pil en je weet niet wanneer je eisprong is geweest (tenzij je ovulatietesten gebruikt hebt of getemperstuurd hebt). Je cyclus hoeft niet automatisch direct weer keurig 28 dagen te zijn. Het is namelijk ook nog goed mogelijk dat die ene zwangerschapstest op je eisprong gereageerd heeft. Ja, dat kan echt. Er was hier zelfs iemand met een positieve CB Digitaal 1-2 weken die op haar eisprong reageerde. En ook Kruidvat zwangerschapstest kan goed een ei opsporen.

Dus mocht je morgenochtend weer een negatieve test hebben, dan zou het je eisprong geweest kunnen zijn en is je NOD dus over een kleine 2 weken.

Mocht je echter vandaag of morgen gaan bloeden/menstrueren, dan zou het ook nog een vroege miskraam geweest kunnen zijn.

Maar doe eerst nog eens een test met ochtendurine. Hoop dat die weer gewoon positief is!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Wat ik in je testen topic al zei kan de test ook gereageerd hebben op het lh hormoon

Feit dat je 1x positief test (buiten afleestijd was het toch?) en daarna negatief lijkt het mij dat de test reageerde of op het opdrogen of idd je eisprong.

6. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Hoi meiden bedankt voor jullie berichtjes. Vanmorgen nog een test gedaan en die was helaas negatief.. Denk dat me vorige tekstje dan een indroger was nu naar wachten op me menstruatie liefs

7. Zoetekoek

Zoetekoek Bekend lid

17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    Ah balen... Op naar de volgende ronde dus! Hoop dat je snel zwanger bent!

8. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Je bent 4 weken geleden gestopt met de pil, dus wanneer was je 1e dag van je ongi en wat zou dan nu je cyclus zijn. Heel veel mensen moeten ontpillen en hebben een hele andere cyclus dan dat ze eerder hadden. Dus denk dat het momenteel moeilijk is in te schatten, wanneer jou nod nu werkelijk is. Denk dat het gewoon afwachten wordt...

9. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Ja daarom alles is nu natuurlijk een beetje van slag ik wacht ook gewoon af hoor heb alleen heel erg gevoelige borsten en meestal word ik dan ongesteld of zwanger maar we wachten gewoon af wanneer ik ongesteld word bedankt

Deel Deze Pagina