negatieve beoordeling weggehaald

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    lees je wel?

Ik vraag het aan ze. ;)

Daar kan ik dan gewoon antwoord op krijgen.

Vragen staat vrij....

Vind jou reactie nogal overdreven eerlijk gezegd.

( misschien gaat alleen het woordje boycotten wat ver inderdaad, je hebt het over mijn eerste post zie ik en niet de tweede waarin ik dus vraag hoe het zit...)

2. Ja precies, zo zocht ik een keer een huishoudster, die had heeeeel veel goede reviews, zag ik in de overzichtslijst. Ik die advertentie geopend, stond er zo om de maand een review geplaatst, met precies dezelfde tekst :) Echt gewoon letterlijk elke keer gecopy-paste.. Dan ben je wel erg dom hoor :)

Ik vind wat Bosi heeft gestuurd trouwens wel goed.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik wist dat helemaal niet, ik lees juist vaak reviews voor ik iets koop, heeft dus weinig zin blijkbaar. Lekker dan.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahaha ja dat doen wij ook , nooit aan gedacht , maar goed tot nu toe wat goede recencies had en wat gekocht hebben is nog altijd ok geweest !!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb idd gelezen anders had ik jou post er ook niet tussenuit gepikt toch? ;)

Tuurlijk staat vragen vrij, maar je kan dan toch ook netjes een info mail sturen naar de site? Als je zoiets gelijk wil twitteren is het denk ik wel duidelijk in wele context je het bedoeld. ( wel vragend, maar eigenlijk toch heel dwingend en negatief bedoeld)

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ts, erg jammer dat ze niet tot een nette oplossing/ antwoord zijn gekomen. Zou voor beide partijen prettiger zijn geweest.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Bossi: Om eerlijk te zijn vnd ik he ook wel raar da jij dit twittert. Je staat er toch helemaal buiten? Laat ts het lekker zelf oplossen op haar eigen manier.

Ik kijk wel naar reviews, maar dan wel op onafhankelijke sites. Ik hoef inderdaad niet op de site van een winkel zelf te lezen hoe geweldig ze zijn. Waarom zouden e op hun eigen site negatieve reclame voor zichzelf zetten? Ik vind het logisch om niet zomaar op dat soort reacties te vertrouwen.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Daar is twitter juist een goed medium voor.

Daar maken ze zelf namelijk in positieve zin ook gebruik van. Ze weten heel goed dat er ook ( dwingend) kritiek kan komen. Het is een bedrijf en geen persoon. Er staat nu niet 1 persoon te huilen omdat er hun zoveel onrecht is aangedaan door 1 twitter berichtje van een vrouw uit Friesland.

Of ik er wel of niet buiten sta staat er voor mij helemaal buiten. Ik bemoei me met dingen als ik dat wil. Dat bepaal ik (gelukkig) altijd nog zelf.

Dat jullie het niet zouden doen, prima. Maar ik kom op voor mijn mede consument ( ik ben er ook gewoon 1).

Ze kunnen gewoon reageren als het niet waar is. Dat is niet zo moeilijk. Ik heb namelijk niet direct gesteld dat het waar is...ik zeg dat ik het heb gelezen...en vraag nu in hoeverre dit waar is.

Vraag me af waarom mensen altijd zo voorzichtig zijn. Het is een zeer goed lopend bedrijf. Die mag best openheid van zaken geven als ze in twijfel worden getrokken.

Deel Deze Pagina