Hebben jullie een foto van een positieve ovulatie test voor mij. die krengen willen bij mij maar niet knallen. Zw en kids dipstick wel maar de action dus niet. Heb net één gedaan maar wederom lichter dan de controle streep... opzich niet erg als het altijd zo is maar vraag me af of ze wel kunnen knallen
Gelukt! Ik zal vanavond thuis nog een foto sturen van 30-12 t/m 5-1! Dan zie je de op- en afloop ervan!
Bij mij werken ze opzich prima. Vorige ronde ook goed gemeten, was namelijk zwanger! Helaas vroege miskraam geworden met 4w6d...
Ik krijg met de ovulatietest een hele vage streep.. (zal proberen een foto te plaatsen) betekend dit dat mijn vruchtbare periode er aan zit te komen? Iemand ervaring mee?
Nee heel lucht is hij altijd wel...je hebt altijd wel lh in je lijf net als een man erover zou piesen, een streepje hou je maar hij moet wel even donker of donkerder zijn als de controle streep. Dan pas is hij positief. overigens zijn de actiontesten niks voor mij...ze knallen niet dus onzeker. .
Wat vinden jullie hiervan? Van de action.. van afgelopen donderdag / vrijdag en zaterdag. Zaterdag positief? Zondag overigens 2x negatief weer. Hebben vrijdag en zaterdag geklust.
Ik haal ze uit het omhulsel omdat ik ze inplak in een schrift, maar hier altijd duidelijker knallers gehad met action testen.