negatieve bloedtest maar wel zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anniem, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je hebt de map geslikt, dus de kans is nihil maar niet nul. omdat je je lijf niet vertrouwde heb je 2 bloedtesten laten doen die negatief waren maar positief zouden zijn geweest bij een zwangerschap ook al waren ze voor je nod.
    je ongi is raar/licht geweest en je voelt je zo anders door die map. dat is niet vreemd en doe je niks aan.

kun je niet met je partner overleggen om er echt voor te gaan? is ook veel leuker ;) :)

2. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn vriend zijn nog niet heel erg lang bij elkaar.Dus zou nog wel beetje vroeg zijn. Maar zou het zeker niet weg laten halen als het zo zou zijn.En wil mijn vriend ook niet.
    Ik weet dat de morning afterpil rare dingen kan doen met je lijf. Maar vond dat oranje/roze bloed verlies wel vreemd en dat in 1 keer de menstruatie stopt. Maarja anders was het vorige week (2weken na gemeenschap) wel te zien in het bloed.

3. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een verhaal gelezen hier op het forum dat er iemand was die toch zwanger bleek te zijn naar 2 negatieve testen en een negatieve bloedtest. Hoe kan dit eigenlijk?

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tjonge meid, wat ben jij een volhouder!
    Wat hoop je nu eigenlijk? Wel of niet zwanger?
    In principe is het verhaal dat je beschrijft onmogelijk.
    Enige uitzondering zou kunnen zijn dat diegene totaal geen idee had hoe haar cyclus liep en dus veel te vroeg heeft getest en later toch zwanger bleek...
    Een negatieve bloedtest en toch zwanger, met een goede kennis van je eigen cyclus is onmogelijk.
    Je maakt jezelf echt gek als je niet oppast.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Dat kan omdat het lichaam geen machine is en er soms voor de wetenschap onverklaarbare dingen gebeuren.
    Maar wil je nu gewoon dat 1 van ons zegt dat je zwanger bent?
    Voor zover ik je verhaal kan beoordelen via internet zeg ik: je bent niet zwanger. Ik zou toch een gesprek aangaan met je vriendje dat je erg graag een kindje wilt (ten minste dat is wel wat ik proef uit je reacties) en als hij daar nog niet aan toe is maatregelen moet treffen..
    Het laatste wat je wil is straks als het toch 'misgaat' jullie verwachtingen niet matchen en je misschien er straks alleen voor staat toch?

6. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de toekomst wil hij wel een kindje maar nu is het nog te vroeg zo denk ik er ook over.
    Maar als ik die klachten niet had dan had ik me er wel bij neergelegd. Heb vroeger ook wel eens gedacht dat ik zwanger was maar nog nooit zolang dit gevoel gehad als nu. Vooral door de klachten. Maar ik probeer me er maar bij neer te leggen en het van me af te zetten.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Verschijnselen hoeven niets te zeggen, maar als je te snel een bloedtest hebt, kun je wel degelijk negatief testen, terwijl je wel zwanger bent.
    Je zult iig een paar dagen na innesteling moeten testen, en aangezien die tot wel 2 weken na je ei kan duren.... kan het dus soms met een bloedtest ook even duren voor een zwangerschap aantoonbaar is.

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    ... (ingeslikt, ik haak af)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat klopt als de innesteling vlot is geweest, maar als die 2 weken heeft geduurd, test je dan alsnog negatief. Ik ken de verhalen, het kan echt.
    Zijn wel uitzonderingen, dus bij TS ga ik ervan uit, zeker gezien de MAP, dat het wel niet zo zal zijn, maar het kan dus wel.
    Ik testte zelf bij Thirza met een extra gevoelige zwangerschapstest pas 19 dagen overtijd positief, innesteling was 2 dagen voor NOD, dus had zelf toen ook nooit en te nimmer op 4 dagen voor NOD positief getest met een bloedtest....

10. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had de morningpil wel 33 uur na gemeenschap genomen dus was nog voor 85 procent betrouwbaar.

11. Seth

Seth Niet meer actief

gezien je berichten geschiedenis.. zou je nu dan 6 weken zwanger moeten zijn.....

dan zou dit toch wel uit bloedtest moeten blijken....

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Jeetje Anniem.... Tel de feiten bij elkaar op...

1) Je bent aan de pil (en slikt m ook nog trouw mag ik hopen)
    2) Hebt 11 juni voor het laatst onveilig sex gehad (pil in combi me antibiotica)
    3) 33 uur later MAP geslikt
    3) 27 juni HCG laten prikken (17 dagen na vrijpartij). NIET zwanger

Ik weet dat er wonderen bestaan. Maar een wonder dwars door de pil heen terwijl je de MAP hebt geslikt en een bloedtest 17 dagen na vrijpartij aangeeft dat je NIET zwanger bent? Sorry meis, maar nee!

En trouwens als je toch naar de gyn moet over een paar weken en je bent dan nog raar ongesteld, laat je het dan toch checken?

Echt Ammis. Geen ge-ja-maar meer. Hoe graag je het misschien ook wilt, je bent niet zwanger. En verder sluit ik me aan bij de rest. Ga een goed gesprek aan met je vriend of heb geduld en wacht nog even een jaartje.

Liefs, Kweenie

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Anniem, ik denk dat je niet zwanger bent, zoals ik het kan beoordelen vanaf mijn compie.

Voor de anderen. Ik had destijd ook een negatieve bloedtest en een paar dagen later een paar knallers van positieve zwangerschaptesten. Helaas een paar dagen later een miskraam. Het kan dus wel!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hmmm, ik zie dat je ongeveer in 7 topics dezelfde vraag hebt gesteld, volgens mij ben jij jezelf helemaal gek aan t maken...

Ik neem aan dat je met een arts hebt gepraat hierover(aangezien je bloedtest hebt gehad)? wat was zijn conclusie?

Je bent ook een beetje tegenstrijdig over het wel of niet zwanger willen zijn.. maar als je relatie nog niet lang/stabiel/serieus genoeg is, kan je beter nog even wachten.. neem aan dat je nog redelijk jong bent en dus nog tijd zat hebt.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

....

Ik had gereageerd, maar dat heb ik verwijderd. Even het topic verder gelezen, incl je berichtengeschiedenis. Dat was reden genoeg om mijn antwoord weer weg te halen. Succes verder.

16. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kweenie

Ja ik ben aan de pil maar hij was minder betrouwbaar door de antibiotica.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou ammien ik ben ook nog niet zolang samen met mijn vriend, maar wij zijn zo zeker van ons zaak dat we het ook gewoon proberen. En we zien wel wat er gebeurt..

Je kan altijd uit elkaar gaan al ben je 30 jaar samen.
    Als alles klopt en jullie samen kunnen wonen etc en genoeg centjes en liefde hebben. Wat let je om er dan over te praten ??

Ik wist al voordat ik een relatie met mijn vriend had dat ik kindjes met hem wilde en oud wilde worden. En hij heeft toevallig dezelfde gevoelens.

18. Anniem

Anniem Lid

15 jun 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ikkdus,

Wij hebben nog geen half jaar dus vind zelf nog een beetje vroeg.
    En hij zei laatst dat het samen wonen ook nog wel een tijdje duurt.
    Ik wil wel dat als ik aan kinderen begin een stabiele relatie heb waarin we zeker van onze zaak zijn en ook er helemaal voor gaan.En het kind wat te bieden hebben.
    Mocht ik perongeluk zwanger raken zou ik het niet weg laten halen.

@ iedereen

Vandaag niet veel mee bezig geweest met het nadenken of ik zwanger zou kunnen zijn. Maar nu krijg ik op eens last van bruine afscheiding. Heeft dit allemaal nog met de MAP te maken? Kan er niks over terug vinden in de bijsluiter?

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wij zijn ook een half jaar samen (wonen nog niet samen, maar daar komt binnenkort verandering in). Dus tja wat is vroeg he haha.. Vind het zelf ook wel vroeg hoor, maar goed het kan net zo goed een jaar of twee jaar duren voor ik zwanger mag raken.. Dus we zien wel dan :).

Maar bij jou is de wens zo groot, dat ik het wel bespreek maar zou maken waar je mee zit. Dat maakt het wachten misschien ook makkelijker !

En je cyclus is denk ik behoorlijk in de war door en de MAP en Antibiotica. Weet niet of je al in je stopweek zit ? Maar denk dat het volgende maand wel goed zal zijn weer.

20. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Alle andere reacties hebben al geschreven wat ik ook kwijt wil, en dat is dat je NIET zwanger bent.
    Je zou dan nu al een PAAR WEKEN zwanger moeten zijn, en dan is het heus wel te zien in het bloed hoor. Zeker met een PAAR WEKEN al.
    Stop met het denken dat je zwanger bent. Je lichaam houdt je voor de gek, en het zou me niet verbazen dat het je zo voor de gek houdt omdat jij zelf blijft geloven dat je misschien wel zwanger bent. ;)
    Jeetje meis, leg je erbij neer. Je bent niet zwanger. Die rare menstruatie zoals jij het beschrijft komt gewoon van de MAP af. Believe me.

Deel Deze Pagina